نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱

وین دیزل از احتمال ساخت قسمت دوم انیمیشن غول آهنی خبر داد

وین دیزل، هنرپیشه معروف سری فیلم‌های سریع و خشمگین و صداپیشه شخصیت اصلی انیمیشن غول آهنی، در صفحه رسمی‌ فیسبوک خود از احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وین دیزل، پس از قرار دادن تریلر نسخه بازسازی شده انیمیشن غول آهنی در صفحه فیسبوک خود، در توضیحات این ویدیو از احتمال ساخت دنباله این انیمیشن خبر داد. دیزل در ادامه گفت که غول آهنی یکی‌ از شخصیت‌های مورد علاقه او است.

من بسیار انسان خوش شانسی بودم که شانس بازی کردن شخصیت‌های بسیار جالبی‌ را داشتم. یکی‌ از اولین و بهترین شخصیت‌هایی که تا بحال نقشش را ایفا کردم، غول آهنی است.

همچنین وی در ادامه افزود:

اگر به زودی کمپانی وارنر ساخت قسمت دوم این انیمیشن را تائید کرد، زیاد تعجب نکنید!

هنوز مشخص نیست که دیزل با گفتن این جمله قصد شوخی‌ کردن داشته یا واقعا خبر موثقی را اعلام کرده است. وی پیش از این در صفحه فیسبوک خود خبر ساخت دنباله فیلم ریدیک را داده بود.

حتی اگر این گفته دیزل فقط جنبه‌ شوخی‌ داشته باشد، ما می‌توانیم صدای وی را در نقش گروت در دنباله فیلم نگهبانان کهکشان بشنویم.

نسخه بازسازی شده انیمیشن تحسین شده غول آهنی که نامش غول آهنی: نسخه امضا شده است، به زودی در تعدادی سینمای برگزیده اکران خواهد شد و پس از آن‌ نسخه بلو-ری این انیمیشن برای طرفداران منتشر خواهد شد.

چندی پیش نیز تریلر جدید این نسخه از فیلم منتشر شد که تماشای آن خالی از لطف نیست.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده