نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

اطلاعات و تصویر جدید بازی The Surge، محصول جدید استودیو دِک ۱۳

استودیو دِک ۱۳، سازنده بازی نقش‌آفرینی The Surge، اخیرا اطلاعات و تصویر جدیدی را از محصول جدید خود منتشر کرده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در این بازی که وقایع آن آینده زمین و زمانی که این سیاره نزدیک به منقرض شدن است را نشان می‌دهد، انسان‌هایی که هنوز از بین نرفتند باید برای زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنند.

تکنولوژی و ارتباطات اجتماعی در این دنیا از بین رفته‌اند و مریضی‌های مختلف، درحال گسترش یافتن هستند.

سازندگان در اطلاعات جدید خود از این بازی گفتند:

با پیشرفت بی‌وقفه تکنولوژی در طی سال‌های اخیر، انسان‌ها شغل‌های زیادی را از دست دادند و همین مسئله آن‌ها را وادار به نقل مکان به مناطق حومه شهر برای ادامه زندگی کرد.

دنیای بازی The Surge آینده تاریک انسان‌ها و جایی که پیشرفت تکنولوژی منجر به از بین رفتن جامعه، روابط ما و تمدن انسان‌ها شده است  را نشان می‌دهد.

وقایع این بازی علمی-تخیلی در آینده اتفاق می‌افتد و براساس صحبت‌های سازندگان، شامل مکانیک‌های «نوآورانه» در مبارزات، سیستم پیشرفت و ارتقا خواهد بود.

بازی The Surge که پیش از نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ معرفی شد، در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد.

درادامه همچنین می‌توانید تصویر هنری جدید منتشرشده از این بازی را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با اتمسفر این بازی با ما درمیان بگذارید:

The Surge

 

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده