// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی‌های بازسازی شده بیشتری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

با توجه به شواهد، سونی علاقه‌ای به پایان عرضه‌ی نسخه‌های بازسازی شده برای پلی‌استیشن 4 ندارد. طبق گفته‌ی مسئولان سونی،  این امکان وجود دارد تا بازسازی‌های جدیدی برای پلی‌استیشن 4‌ عرضه شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جیم رایان، رئیس بخش اروپای شرکت سرگرمی‌های سونی در جریان مصاحبه‌ی خود در گیمزکام ۲۰۱۵ گفت که امکان ساخت بازسازی‌های جدید برای پلی‌استیشن 4 بسیار محتمل است.

شرکت سونی اعتقاد دارد که نسخه‌های بازسازی شده برای کسانی که در گذشته پلی‌استیشن 3 نداشته‌اند و اکنون پلی‌استیشن 4 را خریداری کرده‌اند می‌تواند مفید باشد. بسیاری از دارندگان پلی‌استیشن 4 از کنسول‌هایی مانند نینتندو Wii و ایکس‌باکس 360 به این کنسول مهاجرت کرده‌اند.

سونی اکنون نیز بازسازی‌ برخی از بازی‌ها را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده که اولین و بزرگترین آنها را می‌توان The Last of Us (بررسی در زومجی) بیان کرد. ماه گذشته نیز دو بازی God of War 3  (مشاهده بررسی بازی در زومجی) و Journey برای این کنسول منتشر شدند. در ماه اکتبر نیز (مهر تا آبان) نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از سری آنچارتد را با نام Uncharted: The Nathan Drake Collection تجربه خواهیم کرد.

نسخه‌های بازسازی پلی‌استیشن 4 به اینجا ختم نمی‌شود اندکی پس از پایان کنفرانس سونی در نمایشگاه سرگرمی E3 امسال، بخش اروپایی سونی از عرضه‌ی دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls ساخته‌ی استودیوی کوانتیک دریم خبر داد. البته نباید عرضه‌ی بازی Tearaway Unfolded را نیز فراموش کنیم.

لیست بالا اما شامل بازی‌های دوباره عرضه شده توسط استودیو‌های ثالث نمی‌شود. بازی Dishonored: Definitive Edition بعد از رونمایی در E3 2015 در اواخر ماه جاری عرضه می‌شود و ما همچنین اکنون بازی‌های بازسازی شده‌ای مانند Grand Theft Auto V، Dark Souls II، Final Fantasy X/X-2 HD و بسیاری بازی‌های دیگر را برروی دستگاه پلی‌استیشن 4 دیده‌ایم.

اگر سونی واقعا قصد عرضه‌ی نسخه‌ بازسازی شده‌ی بیشتری را در سر داشته باشد،‌ اکنون لیست بلندبالایی از بازی‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا هستند که در نهایت قابل عرضه برروی پلی‌استیشن 4 خواهند بود. یکی از همین دست درخواست‌ها برای بازسازی بازی Gravity Rush است که در ابتدا برروی پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود. در کنار این بازی‌های Killzone و Infamous نیز می‌توانند در لیست آینده سونی قرار بگیرند.

منبع: Attack of the Fanboy

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده