نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲

معرفی‌ همایش Clash of Clans توسط سوپرسل

سوپرسل، سازنده‌ی بازی فوق‌العاده محبوب و پرطرفدار موبایل Clash of Clans امروز به صورت رسمی‌ اعلام کرد که در آبان ماه سال جاری همایشی به نام کلش‌کان برای این بازی برگزار خواهد کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

سوپرسل سازنده‌ یکی‌ از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۵(۲ آبان) همایشی با نام کلش‌کان برگزار می‌کند که طی‌ این همایش طرفداران این بازی می‌توانند گرد هم جمع شوند و جشن بگیرند.

در توضیح این خبر، سوپرسل گفت:

این اولین همایش با موضوع بازی Clash of Clans خواهد بود و به طرفداران بازی این اجازه را می‌دهد که دور هم جمع شوند و تجربه‌ای فراموش نشدنی‌ داشته باشند.

هنوز اطلاعات زیادی از جزییات این همایش در دسترس نیست اما چیزی که مشخص این است که این همایش تمرکز خود را کاملا بر روی بازی Clash of Clans خواهد گذشت. حتی ممکن است سوپرسل دو بازی محبوب دیگر خود، Hay Day و Boom Beach را به این همایش بیاورد.

همایش در ماه اکتبر (آبان) و در شهر هلسینکی در کشور فنلاند برگزار می‌شود. حدود ۱۰ روز دیگر نیز بلیط‌های کلش‌کان برای فروش قرار داده می‌شوند. هنوز هیچ قیمتی برای این بلیط‌ها اعلام نشده اما سوپرسل به طرفداران اخطار داده که بلیط‌ها خیلی‌ زود به فروش خواهند رفت.

چندی پیش نیز بروز رسانی جدید برای بازی Clash of Clans منتشر شد که به بازیکنان قابلیت ساخت جادوهای سیاه و ارتقای اژدها به سطح ۵ را می‌داد.

منبع: Gamezone


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده