نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Order and Chaos 2 رسما رونمایی شد

Order & Chaos یکی از بازی‌های چند‌نفره آنلاین قدیمی و مشهور گوشی‌های موبایل است. حال گیملافت با رونمایی از قسمت دوم این بازی با نام Order & Chaos 2: Redemption موجب خوشحالی طرفداران شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

نظم و آشوب: رستگاری همانند قسمت اول در دنیای هارادون جریان خواهد داشت. ۶۰۰ سال پس از نابودی جهان توسط خالین، قهرمانان دوباره از نو متولد شده‌اند تا این بار مانع از نابودی جهان شوند. گیملافت فعلا جزییات بیشتری از داستان منتشر نکرده ولی قول داده که قسمت دوم یک دنباله عالی و تمام عیار برای قسمت اول خواهد بود. به نظر می‌رسد که این قسمت هم مانند نسخه قبلی رایگان(Free to play) است و احتمالا قابلیت استفاده از دسته بازی را هم خواهد داشت. حال باید منتظر ماند و دید که آیا گیملافت، که اخیرا هم تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرده است، می‌تواند موفقیت‌های قسمت اول این بازی را تکرار کند یا خیر؟

این بازی در آینده نزدیک ( احتمالا تا پایان ۲۰۱۵ ) برای گوشی‌های موبایل ( Android , iOS , Windows Phone ) منتشر خواهد شد. همچنین شما هم می‌توانید با ثبت نام در سایت رسمی این بازی جوایز ویژه‌ای برنده شوید.در پایان می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید.

منبع:Toucharcad


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده