نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

رزولوشن و نرخ فریم بازی MGS 5: The phantom Pain برای همه پلتفرم‌ها مشخص شد

شرکت کونامی اطلاعات تازه‌ای را از رزولوشن و نرخ فریم بازی MGS 5: The phantom Pain منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

در شرایطی که تنها چند هفته تا انتشار بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ۱۰ شهریور زمان داریم، این شرکت اطلاعاتی از جزئیات گرافیکی این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف را ارائه کرده است. وب سایت بازی MGS 5: The phantom Pain با بارگذاری اطلاعاتی از رزولوشن و نرخ فریم این بازی در قالب جداولی به زبان انگلیسی، اطلاعات گرافیکی این عنوان را برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن‌4 بروزرسانی کرد. بر این اساس، رزولوشن :نهایی" این بازی بر روی ایکس‌باکس‌وان 1080p خواهد بود. در چارت زیر مشخصات کامل پلتفرم‌های مختلف را می‌توانید ببینید:

MGS 5 - resolutionframerate-comparison

MGS 5 - resolutionframerate

نسخه‌ی پلی‌استیشن‌4 به ترتیب با رزولوشن و نرخ‌فریم 1080p و 60fps اجرا خواهد شد و مشخصات نسخه‌ی ایکس‌باکس هم 900p/60fps (خروجی نهایی تصویر 1080p) خواهد بود. همچنین مثل همیشه، نسخه‌ی پی‌سی بهترین عملکرد را خواهد داشت و بسته به مشخصات سیستم شما تا حداکثر رزولوشن 4K (2160x3840) را برای شما نمایش خواهد داد.

بر روی کنسول‌های نسل قبل (ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3) این بازی با رزولوشن و نرخ فریم مشابه 720p/60fps خروجی تصویر خواهد داشت.

بر اساس برخی اخبار منتشر شده، هیدئو کوجیما، خالق Metal Gear، پس از انتشار بازی شرکت کونامی را ترک خواهد کرد.

نسخه‌ی پی‌سی بازی MGS 5: The phantom Pain قرار بود دوهفته بعد از انتشار نسخه‌های کنسولی در اختیار پی‌سی بازان قرار گیرد که کونامی هفته‌ی گذشته نظر خود را تغییر و زمان آن را با نسخه‌های کنسولی در یک تاریخ قرار داد. کونامی همچنین اعلام کرد به کسانی که MGS 5: The phantom Pain را از استیم پیش خرید کنند، یک نسخه‌ی رایگان از بازی Ground Zero از این سری هدیه خواهد داد.

همچنین از جمله خبر‌هایی که از این بازی در هفته‌ی گذشته منتشر شد این بود که کونامی با انتشار تریلری تایید کرد حالت چند نفره (Metal Gear Online) در همان اول انتشار در دسترس نخواهد بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده