نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

شایعه: Uncharted 4 هنوز مراحل اولیه توسعه خود را می‎گذراند

Uncharted 4: A Thief’s End یکی از موردانتظارترین بازی‎های سال آینده محسوب می‎شود؛ بازی‎ای که با نمایش عالی در E3 ۲۰۱۵ مجددا خود را بر سر زبان‎ها انداخت. هرچند که سونی در گیمزکام ۲۰۱۵ کنفرانسی برگزار نکرد، اما تریلری از این بازی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. با زومجی همراه باشید.

گیمزکام امسال، گیمزکام تریلرها بود. نمایشگاهی که همانطور که انتظارش را می‎رفت، سیلی از تریلرهای جدید بازی‎ها را به همراه داشت و کمتر شاهد معرفی بازی‎های جدید بودیم. به جرات می‎توان گفت که فیل اسپنسر برنده‎ی از پیش تعیین شده‎ی این نمایشگاه بود؛ چراکه سونی، رقیب مایکروسافت، کنفرانس مطبوعاتی در گیمزکام امسال برگزار نکرد. با این وجود، ناتی‎داگ با Uncharted 4 پا به میدان گذاشته بود و هرچند که شاهد نمایشی به قدرتمندی نمایش E3 2015 نبودیم، اما این نمایش اطلاعاتی جدید را  از بازی در بر داشت.

وب‎سایت اروپایی گیم‎ریکتور در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام امسال در مصاحبه‎ای با یکی از سخنگویان ناتی‎داگ موفق شده اطلاعات جدید و جالبی را از بازی Uncharted 4 به‎دست آورد. یکی از این اطلاعات، درمورد سیستم Collectable بازی است. سخنگوی ناتی‎داگ در این‎باره گفت:

سیستم Collectable «ممکن است» در بازی وجود داشته باشد.

اما چیزی که مهم‎تر است، صحبت سخنگوی ناتی‎داگ درمورد میزان توسعه بازی است:

ما هنوز در حال توسعه‎ بازی هستیم. توسعه بازی مراحل اولیه‎اش را طی می‎کند. منتظر باشید، به‎زودی اطلاعات جدیدی را از بازی با شما در میان خواهیم گذاشت.

با اشاره به این‎که بازی هنوز در حال سپری کردن مراحل اولیه‎ توسعه خود است، سخنگوی ناتی‎داگ در جواب به خبرنگار گیم‎ریکتور که درمورد کامل بودن لیست ویژگی‎های بازی پرسید، گفت:

به طور معمول ماچیزهای بسیاری را به بازی وارد یا از آن خارج می‎کنیم و بعد از آن، بازخوردها را می‎بینیم. بازخوردها مشخص می‎کنند که توسعه بازی، تا چه حد مناسب است.

«مرحله‎ی جیب» در تریلر به نمایش درآمده در E3 ۲۰۱۵ طوفانی بود. طوفانی که اثراتِ آن همچنان باقی است! «مرحله‎ی جیب» در تریلر به نمایش درآمده در E3 ۲۰۱۵ طوفانی بود. طوفانی که اثراتِ آن همچنان باقی است!

به نظر می‎رسد ناتی‎داگ نمی‎خواهد به طور دقیق به این سوال پاسخ دهد و از انتشار اطلاعاتِ جدید بازی امتناع می‎کند؛ اطلاعاتی که دیر یا زود باید به اشتراک گذاشته شوند. اما سوال بسیاری از طرفداران این است که چه موقع؟

از طرفی دیگر، آیا باید از گفته ناتی‎داگ درمورد توسعه بازی تعجب کنیم؟ طبیعتا خیر. ما اظهارنظرهای مثبتی را تا به اینجا از سوی سازندگان دیده‎ایم و با توجه به این‎که بازی قرار است در ۲۰۱۶ عرضه شود، مطمئنا زمان کافی برای ناتی‎داگ وجود دارد که یک بازی جذاب و بی‎نقص را تحویل کاربران دهد. البته از طرفی، هم‎اکنون ما در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ هستیم و این موضوع ممکن است کمی آزاردهنده باشد؛ آزاردهنده از این جهت که امکان تاخیر خوردن بازی وجود دارد. بسیاری از کاربران از همین قضیه وحشت دارند. اما قبل از وحشت کردن، کمی فکر کنید. همانطور هم که اشاره شد این اطلاعات از سوی سخنگوی ناتی‎داگ منتشر شده و ممکن است رسمی نباشند. با این حال، باید تا زمان تایید رسمی توسط ناتی‎داگ صبر کنیم.

Uncharted 4: A Thief’s End بازی انحصاری کنسول پلی‎استیشن 4 است که بعد از مواجه شدن با تاخیری نسبتا طولانی، قرار است بهار ۲۰۱۶ عرضه شود.

دیدگاه‎های خود را در این‎باره با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده