نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: ۳۰ دقیقه نمایش گیم‌پلی پایگاه اصلی اِسنیک در بازی MGS 5: The Phantom Pain

کمپانی کونامی پیش از شروع نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ وعده انتشار تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و نمایش پایگاه اصلی اسنیک در آن را داده بود. روز گذشته این کمپانی به وعده خود عمل کرد و ویدیو طولانی‌ را از این بخش بازی منتشر کرد.

پایگاه اصلی اسنیک در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نقش بسیار مهمی را در داستان و گیم‌پلی خواهد داشت. در این منطقه بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های خود را دریافت و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای نفوذ به پایگاه دشمنان انجام دهند.

این ویدیو حدود ۳۰ دقیقه است. بنابراین یک لیوان چای آماده کنید و با نشستن بر روی صندلی خود، نگاهی به پایگاه اصلی خود در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و خصوصیات آن بیندازید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD| دانلود ویدیو با رزولوشن HD

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این بازی همچنین دارای بخش چندنفره‌ای با نام Metal Gear Online خواهد بود.  متاسفانه این بخش در زمان عرضه بازی دراختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. کاربران نسخه‌های کنسولی تا تاریخ ۶ اکتبر (چهارده مهر) و کاربران نسخه‌های PC برای تجربه این حالت باید تا ماه ژانویه (ماه دِی سال ۱۳۹۴) سال ۲۰۱۶ صبر کنند.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده