نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

سازندگان Hitman همچنان در حال تصمیم گیری برای محتویات روز اول این بازی هستند

نسخه جدید سری بازی‌های Hitman که یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود قرار است اواخر پاییز امسال عرضه شود. با این حال استودیو IO Interactive، سازنده این بازی هنوز تصمیم نگرفته چه محتویاتی را در نسخه روز اول بازی قرار دهد. با زومجی همراه باشید.

همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، بازی Hitman در زمان عرضه به صورت یک بازی کامل عرضه نخواهد شد و سازندگان طی سال ۲۰۱۶، با انتشار بروزرسانی این بازی را کامل خواهند کرد.

طی مصاحبه اخیری که با هَنِس سِیفِرت، رئیس IO Interactive انجام شده، وی گفته است بازی هیتمن دارای هیچ‌گونه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود و علاوه براین، هیچ‌گاه شاهد عرضه بسته الحاقی پولی برای این بازی نخواهیم بود.

سیفرت اعلام کرد پس از نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ تیم آن‌ها سریعا از محتویات روز اول بازی رونمایی خواهد کرد. وی گفت برای عمل کردن به وعده‌های خود، IO Interactive دوست دارد وعده‌هایی را برای محتویات روز اول IO Interactive به بازیکنان بدهد که توانایی اجرای آن‌ها را داشته باشد:

این یک فرصت عالی برای ما است که می‌توانیم به نظرات طرفداران گوش دهیم. با این روش، ما برنامه‌های خود را با مخاطبان درمیان خواهیم گذاشت. من دوست دارم ابتدا برنامه‌های خود را تکمیل کنیم و سپس آن‌ها را با کاربران درمیان بگذاریم، چراکه عقیده داریم باید به وعده‌هایی که می دهیم پایبند باشیم. ما باید از کیفیت کار و چیزهایی که می‌توانیم به بازیکنان ارائه دهیم اطمینان خاطر پیدا کنیم.

به همین دلیل اعلام محتویات روز اول بازی کمی بیشتر از حد معمول زمان برده است. اما موافق هستم که مردم برای خرید یک بازی، باید بدانند در روز اول چه چیزهایی را تحویل خواهند گرفت. این چیزی است که ما باید با شفافیت کامل به مردم اطلاع دهیم.

نسخه جدید سری بازی‌های Hitman که یک بازسازی مجدد نسبت به آن‌چه که در گذشته تجربه کردید به حساب می‌آید، در تاریخ ۱۷ آذر برای برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید اولین نمایش گیم‌پلی بازی هیتمن را هم در زومجی مشاهده کنید و اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی قسمت جدید این مجموعه قدیمی به دست آورید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده