نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

حداقل و حداکثر سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mad Max اعلام شد

کمتر از یک ماه دیگر به عرضه بازی Mad Max زمان باقی مانده است و استودیو اَوَلانچ برای آماده کردن طرفداران نسخه رایانه‌های شخصی، اقدام به انتشار حداقل و حداکثر سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی کرده است. با زومجی همراه باشید.

درادامه می‌توانید سیستم پیشنهادی سازندگان برای اجرای بازی آخرالزمانی Mad Max را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

حداقل سیستم موردنیاز

سیستم‌عامل: ویندوز ویستا، ۷ و ۸

پردازنده: اینتل Core i5-650 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز| اِی‌اِم‌دی Phenom II X4 965 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز

میزان حافظه رَم: ۶ گیگابایت

کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 660ti با میزان حافظه رم ۲ گیگابایت| اِی‌اِم‌دی Radeon HD 7870 با میزان حافظه رم ۲ گیگابایت

دایرکت‌ایکس ۱۱

میزان حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت


 

حداکثر سیستم موردنیاز

سیستم‌عامل: ویندوز ویستا سرویس پک ۱، ۷ و ۸

پردازنده: اینتل Core i7-3770 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز| اِی‌اِم‌دی FX-8350 با فرکانس ۴ گیگاهرتز

میزان حافظه رَم: ۸ گیگابایت

کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 760 با میزان حافظه رم ۳ گیگابایت| اِی‌اِم‌دی Radeon HD 7970 با میزان حافظه رم ۳ گیگابایت

دایرکت‌ایکس ۱۱

میزان حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت

بازی Mad Max در تاریخ ۱۳ شهریور برای  پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا برای عرضه بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده بود، اما اگر شما جزو دارندگان دو کنسول نسل قبلی هستید و هنوز برای ورود به نسل جدید بازی‌های رایانه‌ای اقدام نکرده‌اید درمورد این بازی با کمی بدشانسی مواجه خواهید شد چرا که بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 این بازی کنسل شده‌اند.

اگر ویدیو گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی که پر از انفجار بود را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر جدید بازی Mad Max بپردازید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده