نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازیگر فیلم Angry Birds: انیمیشن پرندگان خشمگین هوشمندانه و زیبا خواهد بود

هفته گذشته با انتشار قسمت دوم بازی محبوب Angry Birds نام این مجموعه دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. اما یکی‌ دیگر از محصولات این مجموعه که بدون شک Angry Birds را بیش از قبل بزرگ‌تر خواهد کرد، فیلم انیمیشن بلند Angry Birds خواهد بود که سال آینده اکران می‌شود.

جاش گد، یکی‌ از بازیگران انیمیشن Angry Birds که پیش از این در انیمیشن فوق‌العاده‌ زیبای Frozen وظیفه صداپیشگی شخصیت اولاف را بر عهده داشت در مصاحبه‌ای با ای‌‌جی‌‌ان در مورد این فیلم صحبت‌هایی کرد. وی گفت که در ابتدا نمی‌خواسته در این فیلم صداپیشگی کند اما پس از اینکه تهیه کننده فیلم، ایده Angry Birds را برای او شرح داده نظر خود را عوض کرده است.

Josh Gad in Angry Birds

تهیه کننده فیلم به من گفت فقط به من اجازه بده که ایده فیلم را برای تو شرح بدهم و حدود نیم ساعت با تصاویری برای من در مورد فیلم صحبت کرد. در آنجا بود که من سریعا نظر خود را عوض کردم و به جمع صداپیشگان فیلم پیوستم.

انیمیشن Angry Birds از بسیاری جهات شبیه فیلم لگو است. بامزّه، جذاب، زیبا و فوق‌العاده‌ هوشمندانه! من مقدار بسیار کمی‌ از فیلم را دیدم اما همان مقدار کافی‌ بود که من را بدجوری شگفت زده کند.

آخرین فیلم گد، فیلم پیکسلز بود که وی در آن‌ در کنار آدام سندلر به ایفای نقش پرداخته بود. شخصیتی که گد در فیلم Angry Birds صداپیشگی‌اش را بر عهده دارد، چاک نام دارد.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان فیلم Angry Birds در دسترس نیست اما فیلمنامه فیلم توسط جان ویتی، نویسنده سریال سیمپسون‌ها نوشته می‌شود. فیلم Angry Birds برای اکران در تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۶ (۱۱ تیر ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است و اولین تجربه سینمایی روویو، سازنده این پرندگان خشمگین در عرصه سینما است. روویو پیش از این یک سریال انیمیشن بر اساس شخصیت‌های بازی محبوب خود ساخته بود که نامش کارتون‌های Angry Birds بود.

تهیه کننده فیلم، بخش انیمیشن شرکت سونی است و ناشر آن‌ سونی پیکچرز خواهد بود. کارگردان فیلم هنوز مشخص نشده اما شایعاتی مبنی بر حضور فرگال رایلی (مرد عنکبوتی ۲، غول آهنی) و کلی کیتیس (رالف! خرابش کن) بر روی صندلی‌ کارگردانی این انیمیشن منتشر شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده