نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

بازی Angry Birds 2 در هفته‎ی اول انتشار از رقم ۲۰ میلیون دانلود گذشت

به نظر می‎رسد روویو توانسته دوباره سری Angry Birds را در بین کاربران محبوب کند؛ چرا که خبر رسیده در کمتر از یک هفته بعد از انتشار بازی Angry Birds 2 برای ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با زومجی همراه شوید.

Angry Birds 2 حال دیگر به یک بازی بزرگ تبدیل شده است. چند ساعت پیش، بخش سرگرمی‎های کمپانی روویو اعلام کرد که بازیِ موبایلیِ Angry Birds 2 در هفته‎ی اول اکران، بیش از ۲۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

قسمت دوم پرندگان خشمگین در صدر جدول برترین بازی‎های iOS در بیش از ۱۰۰ کشور قرار گیرد. کمپانی روویو گفت که طرفداران بیش از ۱.۴ میلیارد بار Slingshot های خود را در بازی شلیک کرده اند.

پاتریک لیو، مدیر نوآوری کمپانی روویو در بیانیه‎ای گفت:

هنگامی که ما در حال توسعه و آزمایش Angry Birds 2 بودیم، دلایل منطقی و خوبی برای باور کردن این‎که در حال کار بر روی بازی‎ای فوق‎العاده هستیم داشتیم. حال که شور و شوق طرفداران را برای تجربه‎ی بازی می‎بینیم، به این موضوع پی برده‎ایم که Angry Birds 2 واقعا عالی است. این اولین نسخه از سری بازی‎های Angry Birds است که طرفداران برای تجربه‎ی آن مجبور بوده‎اند حدود ۹ ماه صبر کنند؛ و ما از همه‎ی طرفداران برای همراهی‌شان تشکر می‎کنیم.

همانطور که می‎دانید این بازی، یک بازی رایگان است.بر طبق گفته‎های پژوهشگر فروشگاه App Annie، سه بازی برتر رایگان، در جایگاه ۴۷ پرفروش‎ترین بازی‎ها قرار دارند. الِکس لَمبیک، مدیر تجاری روویو در بیانیه‎ای گفت:

وقتی که Angry Birds 2 در سراسر جهان، از جمله در بازارهای کلیدی آمریکا و اروپا، شروعی طوفانی داشت ما در چین نیز موفق به کسب شهرت و اعتبار شدیم؛ شهرتی که موجب همکاری خوبِ ما با Kunlun شد. ما از همکاری با Kunlun بسیار خوشحالیم و مطمئن هستیم که آینده‎ای روشن در انتظار ما است. Kunlun یکی از بزرگترین بازیکنان صنعت بازی چین محسوب می‎شود.

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا شما موفق به انجام بازی Angry Birds 2 شده‎اید؟ پیشنهاد می‎کنیم بررسی این بازی را در زومجی بخوانید.

منبع: VB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده