نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید: نحوه‌ی انتخاب کلاس‌ها و گروه‌ها در For Honor نشانگر جنگجوی درون شما است

جیسون وندنبورگ سازنده خلاق عنوان حماسی For Honor در گیمز کام ۲۰۱۵ اعلام کرد که چگونگی انتخاب کلاس‌ها و گروه‌ها در For Honor کاملا نشانگر شخصیت گیمر است، برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

این قابلیت بدین معنی است که انتخاب گیمر از بین شوالیه ها، سامورایی‌ها و وایکینگ‌ها نشانگر سبک بازی و چگونگی شخصیت وی می‌باشد، وی همچنین گفت:

وقتی شخص سلاحی در دست می‌گیرد، سلاح این امکان را به او می‌دهد که جنگجوی درون خود را آزاد کند. هدف ما از ساخت این بازی آزاد کردن جنگجوی درون شما است. من اعتقاد دارم که نبرد یک شاخه از هنر است که هر گروهی آن هنر را به نوعی توسعه می‌دهد. پس شما فکر می‌کنید که یک سامورایی هستید یا یک شوالیه؟ شاید هم یک وایکینگ؟ For Honor به شما در شناخت جنگجوی درونتان کمک خواهد کرد.

در ادامه میتوانید تریلر سخنان آقای وندنبورگ را در رابطه با این عنوان تماشا کنید:

همچنین می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی را هم ببینید:

بازی For Honor که توسط استودیو مونترال یوبی‌سافت در دست ساخت است،سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

چندی پیش هم اطلاعات جدیدی در مورد سیستم مبارزات و سلاح‌های این بازی منتشر شد، همچنین برای اطلاع از کلیه اخبار گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این  رویداد در زومجی مراجعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده