نویسنده: Zoomg Team
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سازندگان Gears of War 4: نمایش E3 2015 بیشتر یک شوخی با مخاطبان بود

GEARS OF WAR 4 بازی‎ای بود که با نمایش عالی در E3 2015 همه را شگفت‎زده کرد. در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ شاهدِ به نمایش درآمدن بازی نبودیم؛ اما حال اطلاعات جدیدی درمورد بخش داستانی GEARS OF WAR 4 منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

اگر از نظر شما تریلر به نمایش درآمده از بازی Gears of War 4 در E3 در عمل «تاریک» جلوه می‎کرد، باید به شما بگوییم که شما دست انداخته شده اید! چراکه طراح این تریلر، راد فرگوسن، به تازگی در مصاحبه با وب‎سایت IGN گفت که آن تریلر، برای «شوخی کردن با انتظارات مردم» در برابر دیدگان همه، نمایش داده شد.

فرگوسن گفت که می‎خواهد بازی بعدی این سریِ نسبتا طولانی، کمی «تیره» جلوه کند تا جذابیت خاصی داشته باشد. چیزی که علاوه بر جذاب‎تر کردن بازی، ممکن است محیط آن‎ را تا حدودی ترسناک کند.

او در این مورد گفت:

ما قصد داریم تغییراتی اساسی در بازی ایجاد کنیم. محیط Gears 4 صمیمی، تاریک و اسرارآمیز خواهد بود.

فرگوسن امیدوار است که این سری، در راهی بزرگ قدم بردارد و با قدرت به پیش برود؛ او در پاسخ به «ملخ» به نمایش درآمده در نسخه‎ی سوم این سری گفت:

آن موضوع بیشتر شبیه به یک راز است. همه چیز در شب رخ می‎دهد و اوضاع در شب، متفاوت است.

فرگوسن با اشاره به شخصیت‎های جِی‎دی و کِیت گفت که این دو در داستان اصلی، نقشی اساسی دارند و قرار است صحنه‎های احساسی زیادی را در بازی رقم بزنند. همچنین، براساس صحبت‌های فرگوسن، بازی GEARS OF WAR 4 قرار است داستان، هیولاهایی وحشتناک و چیزهایی که شب‌ها در زمان خوابیدن از آن‌ها وحشت دارید را به شما نشان دهد. او در این مورد گفت که:

این روزها مردم بیشتر به دنبال داستان‌های تیره و خاکستری و انجام کارهای درست و غلط در آن‌ها هستند.

فرگوسن گفت که استودیو کوالیکشن امیدوار است این نسخه علاوه بر اضافه کردن چیزهای جذاب و جدید به این سری، به بعضی اصول قدیمی پایبند باشد تا طرفداران قدیمی هم بتوانند با بازی به خوبی ارتباط برقرار کنند. همچنین او در ادامه با اشاره به بازی‎های هم سبک GEARS OF WAR 4 اضافه کرد که:

فقط قدری به آن بازی‎ها توجه کنید. می‎خواهم این را بگویم که ما هم می‎خواهیم بخش co-op را وارد بازی‎مان کنیم تا شما، همراه با هم از تجربه‎ی بازی لذت ببرید.

بازی Gears of War 4 در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده