نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۵

پس از Rise of the Tomb Raider، قطعا شاهد یک نسخه دیگر از این سری خواهیم بود

بازسازی مجدد سری Tomb Raider که از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد و امسال با بازی Rise of the Tomb Raider کار خود را ادامه خواهد داد، ظاهرا قرار است داستان لارا را در یک سه‌گانه تعریف کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ با فیل راجِرز، مدیرعامل شعبه آمریکا اسکوئر انیکس انجام شده، وی گفته است داستان لارا کرافت قرار است در یک سه‌گانه تعریف شود.

زمانی که در رابطه با بحث‌هایی که در اطراف Rise of the Tomb Raider و انحصاری بودن موقت این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت صحبت شد، راجرز گفت:

ما عقیده داشتیم در حال حاضر این بهترین حرکت برای بازی Rise of the Tomb Raider است. ما این کار را به خاطر استودیو سازنده و تولید قسمت بعدی این سه‌گانه انجام دادیم. ما با احتیاط به اعتراضات طرفداران نگاه می‌کنیم و اعتقاد داریم این حرکت به صلاح همه بود.

باید بدانید هنوز اسکوئر انیکس و کریستال داینامیک به صورت رسمی  تولید نسخه سوم این بازسازی مجدد را تایید نکردند. اما در سال ۲۰۱۲، کارل استوارت، مدیر جهانی برند تومب ریدر اعلام کرد کریستال داینامیک برای تعریف کردن داستان لارا، به «چندین بازی» احتیاج خواهد داشت:

در زمان ساخت بازی باید به آینده نگاه کرد، چراکه قرار نیست تنها یک بازی تولید کنیم. من باید به شدت مراقب این سری باشم، چراکه می‌دانم داستان لارا قرار است به کجا برود.

درادامه زمانی که در نمایشگاه گیمزکام از راجرز در رابطه با انجام قراردهای انحصاری دیگر با مایکروسافت برای قسمت‌های بعدی این سری پرسیده شد، وی گفت:

ما بازی به بازی و قدم به قدم جلو می‌رویم. نمی‌توانم در حال حاضر چیزی در این رابطه بگویم.

Rise of the Tomb Raider1

 

مدیرعامل اسکوئر انیکس درادامه صحبت‌های خود گفت قرارداد انحصاری Tomb Raider برای ایکس‌باکس و مایکروسافت مزیت‌های فراوانی داشته است. با این حال از طرفی دیگر، این کار طرفداران این سری در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن را در کوتاه مدت نا امید کرده است.

وی گفت انحصاری شدن Rise of the Tomb Raider برای کنسول‌های مایکروسافت، نشانگر این نیست که این بازی در آینده به یکی از محصولات انحصاری کامل ایکس‌باکس تبدیل خواهد شد:

فکر نمی‌کنم تومب ریدر در آینده به یکی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس تبدیل شود. این یکی از داستان‌های این سری است که زمانی که در آینده به آن نگاه می‌کنیم، خواهیم دید که یکی از قسمت‌های آن انحصاری زمانی کنسول‌های ایکس‌باکس بوده است.

بازی Rise of the Tomb Raider پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اگر دو نمایش جدید این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید بازی Rise of the Tomb Raider در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده