نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۸

تماشا کنید:‌ شخصیت ها و میدان جنگ جدید Heroes of the Storm

امروز و در جریان نمایشگاه گیمزکام، بلیزارد کنفرانس خبری‌ای برگزار کرد که در طی‌ آن‌ از ۳ شخصیت قابل بازی و یک میدان جنگ جدید برای بازی Heroes of the Storm رونمایی کرد. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بلیزارد در جریان کنفرانس خبری خود، سه شخصیت جدید برای بازی Heroes of the Storm معرفی‌ کرد. اولین شخصیت نامش کارازیم (Kharazim) است که در بازی Diablo 3 به نام مانک معروف است. وی اولین شخصیت ساپورت نزدیک‌زنی‌ است که به بازی اضافه می‌شود.

دانلودویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

شخصیت بعدی معرفی‌ شده، نامش رکسار (Rexxar) از دنیای وارکرفت است. وی موجودی نیمه-ارک نیمه-اگر است و به عنوان یک قهرمان دور زن شناخته می‌شود. وی به همراه خود یک ‌خرس نیز به عنوان حیوان خانگی (!) به نام میشا دارد.

Heroes of the Storm

بلیزارد در توضیح این شخصیت گفت:

او یک جنگجوی دور زن است و میشا، خرسش، همیشه در میدان جنگ در کنار او است و در جنگ به دشمنان رکسار حمله می‌کند. میشا به نوعی‌ کامل کننده گیم‌پلی رکسار است. میشا علاوه بر حمله کردن به دشمنان، توانایی دریافت ضربه و گیج کردن دشمنان از راه دور را نیز دارد.

علاوه بر این دو شخصیت، بلیزارد اولین جنگجو از سری بازی‌های Starcraft را برای بازی Heroes of the Storm معرفی‌ کرد. این شخصیت کسی‌ نیست جز آرتانیس (Artanis). با اینکه هیچ اطلاعاتی‌ راجع قدرت‌های وی داده نشد، اما بلیزارد گفت که اگر شما دوست دارید از نزدیک با دشمنانتان بجنگید آرتانیس و ضربه‌های پر قدرت وی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

Heroes of the Storm

در جریان این کنفرانس خبری، بلیزارد همچنین یک میدان جنگ جدید برای این بازی معرفی‌ کرد. میدان جنگ که نامش معابد دوزخی (Infernal Shrines) است فضایی مانند بازی Diablo دارد.

دانلودویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

بلیزارد در مورد این میدان جنگ جدید گفت:

معابد دوزخی یک میدان جنگ سه خطی است. این میدان جنگ با الهام از فضای بازی Diablo ساخته شده و دارای ۳ معبد است که در فواصل معین قدرت به دست می‌آو‌رند. تیم‌ها می‌توانند با فعال کردن یکی‌ از این معابد از قدرت‌های آن‌ استفاده کنند و نگهبانان را از بین ببرند. با فعال کردن این قدرت، تیم‌ها حتی می‌توانند کاری کنند که پانیشرها برای آنها بجنگند. این شخصیت‌های قدرتمند با یکی‌ از سه قدرت مرگبار Arcane, Frozen یا Mortar اسپاون می‌شوند و قهرمان‌های تیم حریف را از بین می‌برند. آنها همچنین توانایی پیشروی در یکی‌ از ۳ خط نقشه را دارند.

منبع: IGN

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده