// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵

عرضه‌ StarCraft II: Legacy of the Void در سال ۲۰۱۵ رسما تایید شد

به گفته‌ی بلیزارد بازی StarCraft II: Legacy of the Void قطعا تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود. Legacy of the Void فصل سوم از سه‌گانه داستان‌های بازی StarCraft II است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مارک مورهایم، رئیس بلیزارد اینترتیمنت در جریان گزارش درآمدهای مالی این شرکت رسما عرضه‌ی قسمت سوم داستان StarCraft II را در پایان سال جاری میلادی اعلام کرد.

در حال حاضر می‌دانیم که Legacy of the Void در «زمستان» امسال عرضه می‌شود. اما از سوی دیگر عرضه‌ در زمستان شامل ماه ژانویه و فوریه نیز می‌شد که به این ترتیب می‌دانیم که این بازی قبل از سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. البته هنوز رسما اطلاعی از روز و ماه انتشار Legacy of the Void نداریم.

مدتی قبل بلیزارد پیش فروش بازی Legacy of the Void را آغاز کرد.  تمام کسانی که این بازی را پیش خرید کنند بلافاصله قادر به دریافت سه ماموریت Whispers of Oblivion خواهند بود. شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید خبر این سه ماموریت را در سایت زومجی مطالعه کنید.

بعد ازWings of Liberty، داستان اول که تمرکز برروی تِرِن‌ها داشت بلیزارد Heart of the Swarm را با تمرکز برروی زِرگ‌ها عرضه کرد. اکنون در Legacy of the Void، سومین قسمت از داستان‌های StarCraft  به سراغ پروتوس‌ها خواهیم رفت.

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده