// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۵

رشد نجومی ضریب نفوذ بازی‌های تلفن‌های هوشمند در کشور چین

با توجه به گزارش جدید از سینا، شرکت بزرگ رسانه‌های چینی که برگردان گزارش تِک این آسیا است. در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵،‌ کشور چین خانه‌ی ۳۶۶ میلیون بازیکن بازی‌های موبایل بوده است. این رقم بیش از جمعیت ایالات متحده به حساب می‌آید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این گزارش در کنار اشاره به این جامعه‌ی آماری ۳۶۶ میلیون نفری،‌ از ۱۳۴ میلیون نفر بازیکن بازی‌های رایانه‌های شخصی و ۳۰۵ میلیون نفر از علاقمندان به بازی‌های تحت مرورگر سخن می‌گوید.

طبق پیش‌بینی‌ها کشور چین امسال در زمینه بازار تلفن‌های هوشمند، کشور ایالات متحده را پشت سر خواهد گذاشت. با توجه به آمار منتشره این اتفاق به هیچ عنوان غیر منتظره نخواهد بود. گزارش تک این آسیا همچنین از رشد ۶۷ درصدی درآمد تلفن‌های هوشمند در چین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر می‌دهد.

این موضوع به خوبی دلیل چرخش شرکت‌هایی مانند کابان، شرکت سرگرمی تعامل را به سمت کشور چین روشن می‌کند. مسلما موفقیت توسعه‌دهندگان غربی در این بازار آسان نخواهد بود. شرکت کابان در پرونده کاری خود تولید بازی‌هایی مانند Marvel: Contest of Champions و Creature Academy را برای اندروید و iOS دارد. این شرکت تاکنون نزدیک به ۷۰ بازی را برای پلتفر‌های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک تولید و منتشر کرده است.

منبع: Gamasutra


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده