نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰

مایکروسافت از هارد ۲ ترابایتی اختصاصی کنسول های ایکس‌باکس رونمایی کرد

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ که هم‌اکنون در شهر کُلن آلمان در جریان است، کمپانی مایکروسافت و سی‌گِیت (Seagate) از هارد ۲ ترابایتی مخصوص کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان رونمایی کردند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این هارد که به صورت خارجی (External Hard) است و با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه خواهد شد، از USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و سرعت انتقال اطلاعات را بالاتر از هاردهای معمولی دیگر می‌برد.

رنگ این هارد که می‌توانید تصویر آن را در قسمت بالا مشاهده کنید، مانند رنگ کنسول‌ و تم ایکس‌باکس مشکی و سبز است و اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت اختصاصی برای دو کنسول نسل هفتمی و هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

اگرچه کنسول‌های جدید ایکس‌باکس وان دارای هارد یک ترابایتی هستند، اما به لطف بازی‌های امروزی که اکثرا بین ۳۵ تا ۵۰ گیگابایت هستند، فضای ذخیره کنسول سریعا پر می‌شود. بنابراین با پشتیبانی ایکس‌باکس وان از هاردهای خارجی، می توانید با خریداری این هارد ۲ ترابایتی، چند وقتی از فکر فضای لازم برای ذخیره و نصب بازی‌های خود رها شوید.

نظر شما در رابطه با این هارد و طراحی آن چیست؟

در خبری دیگر در رابطه با کنسول‌های ایکس‌باکس، شب گذشته مایکروسافت از باندل ایکس‌باکس وان بازی Halo 5: Guardians رونمایی کرد. این باندل با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و شامل کنسول و کنترلر طراحی شده با الهام‌گیری از بازی هیلو ۵، نسخه دیجیتالی بازی و آیتم‌هایی رایگان در بخش چندنفره و قسمت‌های دیگر بازی است.

برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده