نویسنده: مجید سجادی
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

مسابقات Dota 2 اینترنشنال ۲۰۱۵ زیر بار حملات شدید هکرها قرار گرفت

روز دوم مرحله‌ی گروهی اینترنشنال ۲۰۱۵ چندان بی حاشیه نگذشت. در روز گذشته شاهد حملات DDOS به سرور‌های این تورنومنت بودیم. با زومجی همراه باشید.

طبق گزارش Kotako در روز گذشته سرور‌های مسابقات اینترنشنال زیر بار شدید حملات DDoS بودند. به‌طوری که به پایان رساندن حتی یک بازی برای شرکت‌کنندگان مشکل بود. چنین حملاتی در تاریخ مسابقات اینترنشنال بی‌سابقه است. همچنین PC World و SB Nation نیز این حملات را تأیید کردند. منبع این خبر یکی از گزارش‌گرهای مسابقات است که در حین بازی میان دو تیم Evil Geniuses و compLexity علت توقف یک ساعت بازی را حملات DDoS اعلام کرد. طبق گزارش PC Gamer پس از حدود یک ساعت این حملات متوقف و ادامه‌ی بازی سر گرفته شد.

هرچند این احتمال وجود دارد که شاهد این اختلالات در روز‌های آینده‌ هم باشیم. ولی مطمئناً وَلو در حال رفع این مشکل است، با این حال دفاع در مقابل این حملات بسیار سخت است. همچنین با توجه به Norse Corp IP Viking map، سایتل، شهری که مسابقات اینترنشنال در آن برگزار می‌شود، هنوز هدف این حملات است.

در صورتی که دوباره شاهد چنین مشکلاتی در این تورنومنت باشیم چندان دور از ذهن نیست که در آینده، وَلو تغییرات زیاد در نحوه‌ی برگزاری مسابقات اینترنشنال بدهد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده