نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶

تماشا کنید: تریلر Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در گیمزکام ۲۰۱۵

در فاصله‎ی چند قدمی کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام ۲۰۱۵، کونامی تریلری جدید از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر کرد. تریلری که به نظر می‎رسد تمرکز ویژه‎ای بر روی MB بازی دارد. با زومجی در ادامه همراه شوید.

این تریلر جدید «حماسه‎ای» به نظر می‎رسد و لازم است ذکر کنیم که ممکن است بسیاری از جاهای بازی را برای شما لو دهد. در تریلر E3 هم شاهد همین موضوع بودیم؛ با این تفاوت که این تریلر، بیشتر بر روی MB بازی تمرکز دارد.

در این تریلر، بخش‎هایی از گیم‎پلی بازی نیز نشان داده می‎شود؛ بخش‎هایی که مطمئنا تماشا آن‎ها برای هر طرفدار این سری می‎تواند جذاب باشد. دنیای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بسیار وسیع است. بیگ‎باس برای رسیدن به مکان موردنظر خود، باید گاهی اوقات سوار اسب و گاهی اوقات سوار هلیکوپتر شود.

همانطور که انتظارش را داشتیم، نام هیدئو کوجیما، سازنده‎ی افسانه‎ای این بازی، در این تریلر به چشم نمی‎خورد.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‎های شخصی عرضه خواهد شد.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

در ادامه می‎توانید تریلر بازی را در گیمزکام تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 720p 

منبع: AOFB

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده