نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

بازگشت اَلی‌ لارتر به جدیدترین فیلم مجموعه رزیدنت اویل

اَلی‌ لارتر، هنرپیشه‌ای که پیش از این در دو قسمت انقراض و زندگی پس مرگ از مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل بازی کرده بود، برای بازی در نقش کلیر ردفیلد به جدیدترین فیلم این مجموعه، رزیدنت اویل: آخرین قسمت، بر می‌گردد. با زومجی همراه باشید.

بنا بر گزارش وب‌سایت ددلاین، اَلی‌ لارتر برای بازی در نقش کلیر ردفیلد در جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های رزیدنت اویل باز خواهد گشت. کارگردانی فیلم که نامش رزیدنت اویل: آخرین قسمت است بر عهده پاول اندرسون است. انتظار می‌رود که این قسمت، آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی محبوب شرکت کپ‌کام باشد.

در گذشته، اَلی‌ لارتر در دو قسمت از فیلم‌های این مجموعه بازی کرده بود. رزیدنت اویل: انقراض و رزیدنت اویل: زندگی‌ پس از مرگ دو فیلمی بودند که این ستاره سینما در آنها به ایفای نقش پرداخته بود.

فیلمبرداری رزیدنت اویل: آخرین قسمت از سپتامبر (شهریور) سال جاری میلادی در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. میلا یوویچ نیز برای ایفای نقش آلیس به این فیلم باز خواهد گشت.

ددلاین در ادامه این خبر افزود که داستان جدید این مجموعه دقیقا از انتهای فیلم رزیدنت اویل: مجازات آغاز می‌شود و داستان تلاش آلیس را برای متوقف کردن ملکه قرمز که می‌خواهد آخرین انسان‌های کره زمین را از بین ببرد روایت می‌کند.

هنوز تاریخ مشخصی‌ برای اکران فیلم رزیدنت اویل: آخرین قسمت اعلام نشده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده