نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۷

تصاویر و اطلاعات جدید Scalebound، نوید یک بازی فراموش نشدنی را می دهد

مطمئنا نمایش فوق‌العاده زیبای بازی Scalebound در گیمزکام ۲۰۱۵، اکثر شما را شگفت‌زده کرد. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات و تصاویر جدیدی را از این بازی موردانتظار دراختیار شما قرار دهیم.

در اولین اطلاعات منتشرشده از بازی Scalebound، اطلاعاتی کلی از این بازی دراختیار ما قرار داده شده است:

در بازی Scalebound، ماجراجویی جدید استودیو پلاتینوم گیمز و هیدِکی کامیا، خالق با سابقه این بازی، با شخصیتی با نام درو و همراهش که اژدهایی با نام ثوبان است، وارد سرزمین ناشناس، خطرناک و بسیار زیبای دِراکونیس خواهید شد. این دو دوست که سرنوشت آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار داده، باید برای مبارزه با دشمنان دراکونیس، زمین و دنیاهای دیگر به یک نفر تبدیل شوند.

کاوش کنید: در سرزمین زیبا و خطرناک دراکونیس، با اژدهایی که دوست شما شناخته می‌شود، سربازان حرفه‌ای و هیولاهای بزرگ را از بین ببرید.

به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید: گیم‌پلی بازی بسیار غنی است. با همکاری اژدهای خود، حرکات ترکیبی اجرا کنید و کمبوهای خود را افزایش دهید.

ماجراجویی کنید: به تنهایی یا بازیکنان دیگر که هر کدام اژدهای اختصاصی خود را دارند، وارد ماموریت‌های بزرگ شوید و موجودات عظیم‌الجثه را از بین ببرید.

انتخاب کنید: با به دست آوردن امتیازهای لازم، به ارتقای توانایی‌های شخصیت خود بپردازید.

درادامه می توانید چند تصویر بسیار زیبا (من هنوز در شُکِ نمایش گیم‌پلی فوق‌العاده زیبای بازی در گیمزکام هستم!) از بازی Scalebound را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با نمایش بازی، این تصاویر و اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم درمیان بگذارید:

بازی Scalebound تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده