نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر Rainbow Six: Siege در گیمزکام ۲۰۱۵

کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2015 کنفرانس تریلرها بود! بعد از انتشار تریلرهای متعدد، حال نوبت به گروه ضربت رسیده است تا خودنمایی کنند. با تریلر Rainbow Six: Siege در گیمزکام ۲۰۱۵ در ادامه با زومجی همراه شوید.

یوبی‎سافت در جریان برگزاری نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ تریلری هیجان‎انگیز از بازی Rainbow Six: Siege منتشر کرد. Rainbow Six Siege به عنوان یک بازی تیراندازی تاکتیکی معرفی شده است و جا پای اسطوره‌ای چون Counter Strike و البته Rainbowهای قدیمی گذاشته است. بازی شامل تمامی المان‌های تیراندازی‎های مدرن مانند Killcam (نشان داده شدن چگونگی کشته شدن شما از زاویه‌های دیگر)، تعداد بی‌شماری از تیرها و اسلحه‌ها، کشتن‌ها و درگیری‌های تن به تن، دویدن‌های سریع و بیشتر می‌شود. تمامی این عناصر باعث می‎شوند Rainbow Six: Siege جذاب‎تر از همیشه جلوه کند.

بازی مذکور قرار است روز ۲۱ مهر سال جاری (۱۳ اکتبر ۲۰۱۵) برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در ادامه می‎توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

منبع: DSOG

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده