نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۳

بازی انحصاری Quantum Break برای ایکس‌باکس وان اوایل سال آینده منتشر می‌شود

بازی Quantum Break اوایل سال آینده برای کنسول ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد، همچنین بازیگرانی که در این بازی ایفای نقش می‌کنند هم در کنفرانس مایکروسافت حضور پیدا کردند. با زومجی همراه باشید.

استودیو‌ی رِمِدی سازنده‌ی بازی Quantum Break در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمز‌کام 2015 اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 17 فروردین منتشر خواهد شد.

در بهار سال آینده یعنی تاریخ عرضه‌ی این بازی انحصاری علمی-تخیلی و اکشن ایکس‌باکس‌وان، ما شاهد عناوین فراوانی خواهیم بود که نوید بهاری پر بار را برای گیمر‌ها می‌دهد؛ بازی‌هایی چون: The Division، Uncharted 4، Deus Ex: Mankind Divided، Dark Souls 3، Mirror’s Edge Catalyst، Street Fighter V و Dishonored 2.

سَم لِیک، کارگردان هنری استودیوی رِمِدی، همچنین از بازیگران این بازی نیز رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دومینیک موناهان، بازیگر سریال لاست و The Wire’s Lance Reddick، اشاره کرد.

همچنین شان اَشمور که برای طرفداران فیلم های X-Men نامی آشنا است، نقش جک جویس قهرمان این بازی را ایفا می‌کند، و آیدان گیلن در نقش منفی پائول سِرِن ظاهر خواهد شد.

از گیم‌پلی‌ که از این بازی برای حاضران در کنفرانس پخش شد می‌توان به برخی از قدرت‌های کنترل زمان جویس و برخی صحنه‌ها که گویای بخشی از داستان بازی بودند اشاره کرد.

لیک از این بازی به عنوان گام بزرگ بعدی تلاش‌های ۲۰ ساله‌ی استودیوی رِمِدی برای ساخت بازی‌هایی با سبکی سینمایی یاد کرد.

تریلر Quantum Break نوید یک بازی هیجان انگیز را می‌دهد.

منبع: MCVUK

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده