نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲

تماشا کنید: تریلر جدید Mad Max صحنه‎های زد و خورد بازی را به تصویر می‎کشد

هم اکنون نمایشگاه پرشور گیمزکام ۲۰۱۵ در حال برگزاری است و ما نیز در زومجی در حال پوشش آن هستیم. به تازگی در جریان برگزاری این نمایشگاه، تریلر جدیدی از بازی Mad Max منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

این ویدیو، به ما این فرصت را می‎دهد تا نگاهی اجمالی به بازی داشته باشیم؛ نگاهی که مطمئنا نشان می‎دهد انتظارات برآورده شده‎اند یا خیر. در این تریلر، قرارگاه‎ و پایگاه‎های مستحکمی که در سراسر این دنیای جهان - باز پخش شده‎اند، نشان داده می‎شوند. در ادامه‎ می‎توانید تصاویری از این تریلر را مشاهده کنید:

اسلحه‎ها، اتوموبیل‎ها و دیگر آیتم‎های جذاب بازی، به همراه محیطی صحرایی جذابیت خاصی به این تریلر بخشیده‎اند. در ادامه می‎توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

ازی Mad Max که یک بازی جهان باز و و پسا-آخرالزمانی است ساخته‌ی استودیوی اَوِلانچ است. این بازی قرار است در پاییز امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی توسط وارنر برادرز اینتراکتیو اینترتینمنت منتشر شود.

منبع: Destructoid

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده