// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۸

انتشار تصویر مرموزی دیگر از بازی Mafia III

کمپانی توکی گیمز قبل از رونمایی کامل که قرار است فردا انجام شود، تصویر مرموز و تبلیغاتی دیگری از بازی Mafia III را منتشر کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

درست مانند تصویر اول ما باز هم ماشین کلاسیکی را مشاهده می‌کنیم که نیمه شب در یک منطقه‌ای جنگلی درحال رانندگی است. طبق اعلام تیم سازنده فردا ساعت چهار و سی دقیقه بعد از ظهر به صورت کامل و رسمی از این بازی رونمایی خواهد شد.

mafia 3 III

هنوز اطلاعات خاصی راجع به پلتفرم‌های مقصد بازی منتشر نشده است اما به احتمال زیاد بازی را بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه خواهیم کرد. همچنین بر اساس نوشته‌های وبسایت رسمی بازی به نظر می‌رسد که استودیوی تازه تاسیس هنگر 13 وظیفه ساخت این نسخه را بر عهده گرفته است. درحالی که نسخه‌ی قبلی توسط استودیوی توکی چک ساخته شد.

هیدن بلکمن که پیش از این طی سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ در استودیوی لوکاس آرتز مشغول به فعالیت بود، وظیفه‌ی رهبری این تیم جدید را بر عهده دارد.

بعد از گذشت سال‌ها شایعه و گمانه زنی بالاخره کمپانی توکی گیمز هفته پیش از بازی Mafia III رونمایی کرد هرچند که اطلاعات خاصی از بازی در اختیار عموم و علاقه‌مندان قرار نگرفت. این کمپانی در آن زمان طی اعلامیه‌ای توضیح داد که:

بازی Mafia III نسخه‌ای جدید در مجموعه‌ای است که بیش از همه بخاطر غوطه‌ور کردن بازیکن در دنیای پر شده از جرایم سازماندهی شده به همراه روایت داستانی بسیار غنی و وجود محیطی به شدت زیبا که پر شده است از ماشین‌های قدیمی، موزیک‌های کلاسیک و مدل‌های نوستالوژیک، شناخته می‌شود.

Mafia III 3

نظرات و برداشت‌های شما از این دو تصویر تبلیغاتی چیست؟ افکار خود راجع به وقایع داستانی و ویژگی‌های گیم پلی بازی را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده