نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

هیولاهای بازی Gears of War 4 شما را به وحشت خواهند انداخت

همان‌طور که در نمایش E3 ۲۰۱۵ بازی Gears of War 4 مشاهده کردیم، قسممت چهارم این سری قرار است با تاریک کردن اتمسفر و ارائه‌ی دنیایی ناشناخته، باری دیگر بازیکنان را به وحشت بیندازد. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات جدیدی را از اتمسفر این بازی دراختیار شما قرار دهیم.

اگر با سری Gears of War همراه بوده باشید، حتما می‌دانید که آخرین نسخه‌های منتشرشده از این سری دیگر اتمسفری تاریک نداشت و این سری به یک بازی کاملا اکشن تبدیل شده بود.

اما در قسمت چهارم این سری، سازندگان قصد دارند به ریشه‌های Gears of War که ارائه یک داستان و هیولاهای رُعب‌آور است بازگردند.

راد فرگوسن، رئیس استودیو کوالیشن در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بازی Gears of War 4 داستان «صمیمی‌تری» را نسبت به نسخه‌های قبلی سری به مخاطبان ارائه خواهد داد:

مردم در اولین نمایش Gears of War 4 انتظار داشتند مارکوس و بازوهای بسیار بزرگ او را تماشا کنند. اما ما با رونمایی بازی آن‌ها را سورپرایز و در اولین نگاه از اتمسفر تاریک بازی صحبت کردیم.

براساس صحبت‌های فرگوسن، بازی Gears of War 4 قرار است داستان، هیولاهایی وحشتناک و چیزهایی که شب‌ها در زمان خوابیدن از آن‌ها وحشت دارید را به شما نشان دهد:

این روزها مردم بیشتر به دنبال داستان‌های تیره و خاکستری و انجام کارهای درست و غلط در آن‌ها هستند.

اگرچه کوالیشن قرار است چیزهای جدیدی را در نسخه چهارم این سری ارائه دهد، اما با این حال قرار نیست به هیچ‌وجه به تاریخچه این سری لطمه بزند:

اگر قرار باشد کار متفاوتی انجام دهیم، باید ابتدا از درست انجام دادن آن اطمینان خاطر پیدا کنیم.

بازی Gears of War 4 در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید جدیدترین تصاویر هنری منتشرشده از این بازی را هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده