// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

قابلیت Photo Mode به بازی Batman: Arkham Knight اضافه شد

قابلیت Photo Mode یا عکاسی در برخی بازی‌های پلی‌استیشن 4 بسیار محبوب است و کاربرد زیادی برای بازیکنان دارد. حال این قابلیت راه خود را به سوی بازی Batman: Arkham Knight باز کرده تا مخاطبان این بازی هم بتوانند تصاویر دلخواه خود را هر لحظه از بازی تهیه کنند.

به تازگی بروزرسانی که ۴.۸ گیگابایت حجم داشته، برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده و یک سری اضافات و تغییرات در بازی اعمال کرده است. مهم‌ترین این تغییرات و اضافات، قابلیت Photo Mode است که حالا به کاربران اجازه می‌دهد از هر صحنه‌ای در بازی به هر شیوه‌ای که می‌خواهند عکاسی کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

از تغییرات دیگر که بروزرسانی 1.05 در بازی به وجود آورده، اضافه شدن پشتیبانی از محتوای ماه آگوست، بروزرسانی WBPlay و محتوای دانلودی، حل برخی مشکلات و باگ‌های گیم‌پلی، گرافیک، صدا و هوش مصنوعی  در کنار اضافه شدن زبان برای مناطق غیر انگلیسی بوده است.

ما در زومجی Batman: Arkham Knight را بررسی کردیم و نمره‌ی بسیار خوب ۹ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفتیم. حامد افرومند در جمع‌بندی بررسی خود گفت:

Batman Arkham Knight پایان خوب و شایسته‌ای برای این سری دوست‌ داشتنی بود. بتمن راک‌استدی مدت‌ها در ذهن دوست‌داران این شخصیت محبوب خواهد ماند. Batman Arkham Knight توانست با یک روایت سینمایی لحظات بسیار فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌داران و مخاطبان به وجود بیاورد. همچنین شاهد اضافه شدن Batmobile به بازی بودیم که تاثیر بسیار زیادی روی روند بازی گذاشت. اگر هنوز دو نسخه‌ی قبلی را بازی نکرده‌اید، ابتدا به انجام آن‌ها پرداخته و سپس Batman Arkham Knight را بازی کنید. شاید دیگر تا مدت‌ها شاهد بازگشت بتمن به دنیای بازی‌های ویدیویی نباشید!

قسمت سوم و آخر سه‌گانه‌ی بتمن استودیو راک‌استدی با اینکه پایانی شایسته برای شخصیت بتمن بود، اما در نسخه‌ی پی‌سی به خاطر مشکلات جدی فنی، نتوانست پرفروغ باشد و کمپانی برادران وارنر همچنان در تلاش است تا نسخه‌ای اصلاح شده و سالم از این بازی را برای پی‌سی منتشر کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده