نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰

حضور شخصیت محبوب «وِگا» در بازی Street Fighter 5 تایید شد

کمپانی کپ‌کام امروز با انتشار اطلاعات و چند تصویر، اعلام کرد شخصیت محبوب وِگا (Vega) در کنار شخصیت‌های قدیمی دیگری مانند ریو، کِن و چون-لی، به لیست مبارزان بازی Street Fighter 5 بازخواهد گشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کپ‌کام در اولین توضیحات خود در رابطه با این شخصیتا تازه معرفی شده گفته است:

از زمان اولین حضور او در بازی Street Fighter 2، وگا عقیده دارد زیبایی یک انسان در قدرتی که دارد نهفته است و اعتقاد دارد درمیان تمام مردم، تنها او این خصوصیت را دارا است. ماسکی که بر روی صورتی وی وجود دارد برای حفاظت از صورت او در برابر خون دشمنان و پنجه‌های تیزش، برای عذاب دادن آن‌ها استفاده می‌شود. او فنون نینجایی را در سنین نوجوانی آموخت و سریعا به یکی از چهار رئیس اصلی سازمان خلاف‌کاران انتخاب شد.

وگا باری دیگر با شکل و شمایل و حقه‌های جدید، به بازی Street Fighter 5 بازگشته است. با استفاده از توانایی اصلی او که سرعت بالایش است، شاهد دو حالت مبارزه با پنجه و بی پنجه از او خواهیم بود.

از این پس بازیکنان می‌توانند پنجه‌های وگا را در زمان مبارزه غیرفعال و با استفاده از آن حرکات جدید دیگری را روی دشمنان اجرا و باعث ایجاد تنوع در خصوصیات مبارزه این شخصیت شوند. کلید موفقیت شما در زمان بازی با این شخصیت انتقال میان دو حالت مبارزه است. این خصوصیت همچنین امکان اجرای کمبوهای مختلف را هم به شما می‌دهد. باید بدانید که در Street Fighter 5، زمانی که پنجه‌های وگا بر روی زمین افتاد، دیگر نمی‌توانید آن‌ها را بازیابی کنید. بنابراین اطلاعات لازم برای مبارزه بدون پنجه‌ها یکی از کارهای اصلی شما است. بازیکنانی که از حرکات حُقه برانگیز و چالشی لذت می‌برند، با استفاده از دو حالت مبارزه وگا (با پنجه و بدون پنجه) از بازی کردن با این شخصیت لذت خاصی خواهند برد.

اما درادامه با یکدیگر نگاهی به حرکات قدرتی وگا در بازی Street Fighter 5 می‌اندازیم:

V-Skill

جاخالی‌دادن از حملات دشمنان و قابلیت انتخاب برای اجرای ضدحمله سریع

V-Trigger

با این حرکت وگا گلوله‌ای را به سمت دشمنان می‌فرستد که با اصابت آن به آن‌ها، می‌تواند با زدن حرکات پی در پی آسیب بیشتری را به دشمنان برساند. بازیکنان می‌توانند این حرکت را هم در هوا و هم در زمین اجرا کنند و با استفاده از آن، کمبوهای خود را طولانی‌تر کنند.

کپ‌کام همچنین در خبری دیگر اعلام کرده بازیکنانی که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ در غرفه پلی‌استیشن حضور پیدا کنند، می‌توانند برای اولین بار گیم‌پلی شخصیت وگا در بازی Street Fighter 5 را تجربه کنند.

درانتها می‌توانید تصاویر منتشرشده از این شخصیت را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با این معرفی با ما درمیان بگذارید:

بازی Street Fighter 5 اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده