نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰

دموی قابل بازی PES 2016 در تاریخ 22 مرداد با ستارگان یوونتوس و بارسلونا می‌آید

کونامی اعلام کرد دموی قابل بازی PES 16 در تاریخ 22 مرداد برای تمام پلتفرم‌های اعلام شده عرضه خواهد شد. با جزئیات این خبر و عکس کاور این بازی با زومجی همراه باشید.

جزئیات مرتبط با دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 2016 در وبلاگ کونامی تایید و از عکس کاور آن نیز رونمایی شد. آلوارو موراتا، ستاره‌ی نوظهور یوونتوس که عملکرد فوق‌العاده‌ای را بخصوص در اواخر فصل پیش داشت، در کنار نیمار، ستاره‌ی بارسلونا، بر روی عکس کاور این بازی قرار خواهند گرفت. در ادامه می‌توانید عکس کاور بازی را تماشا کنید:

PES-2016-Cover

همچنین، پیش از این اعلام شده بود که ستاره‌ی دیگر بارسلونا یعنی لیونل مسی بر روی عکس کاور بین‌المللی بازی رقیب کونامی یعنی FIFA 16 قرار خواهد گرفت و عکس کاور بازی الکترونیک‌آرتز برای مناطق مختلف دنیا، به صورت عکس مسی در کنار ستاره‌ی آن منطقه منتشر خواهد شد.

خبر عرضه‌ی دموی PES 16 و عکس کاور آن بلافاصله پس از اعلام کونامی مبنی بر تمدید سه ساله‌ی لایسنس اختصاصی چمپیونز لیگ برای این بازی، منتشر شد.

بازی PES 2016 یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی FIFA 16 یعنی در ۲۷ شهریور برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن‌3، پلی‌استیشن‌4، ایکس‌باکس‌360 و ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.

نظرات خود را درباره‌ی نسخه‌ی جدید و انتظاراتی که از آن دارید با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده