نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

شخصیت محبوب تلویزیونی دکتر هو به پرده سینماها باز می‌گردد

بی‌بی‌سی امریکای شمالی و فتم ایونتس امروز اعلام کردند که اپیزود آخر فصل هشتم از سریال فوق‌العاده محبوب دکتر هو‌ که در دو بخش پخش شد به همراه چند سورپرایز جدید به پرده سینماها خواهد آمد. با زومجی همراه باشید.

بنا به اعلام بی‌بی‌سی آمریکای شمالی و فتم ایونتس، دکتر هو‌ برای دو شب بر روی پرده سینماها خواهد آمد. قسمت آخر فصل ۸ از این سریال که در دو بخش به نام‌های آب تاریک و مرگ در بهشت پخش شد در تاریخ ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴ و ۲۵ شهریور) با تکنولوژی REALD 3D و دالبی اتمس بر روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. همچنین این اکران شامل یک صحنه جدید از اپیزود اول فصل ۹ این سریال به همراه مصاحبه‌ایی با پیتر کاپالدی (که نقش دکتر هو‌ را بازی می‌کند) و جنا کلمن خواهد بود. مجری این مراسم، ستاره استار ترک:نسل بعد و تئوری بیگ بنگ یعنی ویل ویتون خواهد بود.

بلیت‌های این مراسم که نامش دکتر هو: آب تاریک/مرگ دربهشت در فرمت ۳ بعدی است از جمعه، ۳۱ جولای (۹ مرداد) برای پیش فروش قرار خواهد گرفت. طرفداران این سری در امریکا می‌توانند این مراسم را در یکی‌ از ۷۰۰ سینما در سرتاسر امریکا مشاهده کنند.

کیمبرلی فروای، نایب رئیس برنامه‌ریزی مراسم فتم گفت:

ما خیلی‌ دوست داریم که دکتر هو‌ را در سینما برای طرفداران پخش کنیم. این دفعه طرفداران فرصت این را خواهند داشت که دکتر هو را در قالب سه بعدی و به همراه محتویات اضافه که در هیچ جای دیگر پخش نمی‌شود ببینند.

سومیا اسریرمن یکی‌ از کارکنان بی‌بی‌سی نیز گفت:

بعد از موفقیت بسیار زیاد ۵۰ سالگی دکتر هو‌ و فصل هشت این سریال، ما تصمیم گرفتیم که دکتر هو‌ را دوباره بر روی پرده سینماها و با تکنولوژی سه بعدی بیاوریم تا طرفداران بتوانند تجربه جدیدی از دیدن پیتر کاپالدی در نقش دکتر هو‌ داشته باشند. اپیزود آخر فصل ۸ به همراه مصاحبه‌های اختصاصی با پیتر و جنا بهترین راه آماده کردن طرفداران برای فصل جدید این سریال است.

پخش فصل جدید سریال دکتر هو‌ از تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز خواهد شد.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده