نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

خالق بازی Borderlands خواهان نقش پررنگ‌ تر گورتیز در قسمت‌ های بعدی این مجموعه است

میکی نیومن، یکی‌ از خالقین بازی Tales from the Borderlands در جریان نمایشگاه پکس پرایم ۲۰۱۵، در مورد علاقه خود نسبت به نقش پررنگ‌تر شخصیت گورتیز در قسمت‌های بعدی بازی صحبت‌هایی کرده است. با زومجی همراه باشید.

اخطار- این خبر داستان قسمت چهارم بازی را لو می‌دهد. اگر هنوز بازی را به اتمام نرسانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که این خبر را مطالعه نکنید.

اگر شما از آن‌ دست از طرفداران بازی Tales from the Borderlands هستید که قسمت چهارم این بازی را به اتمام رسانده‌اند، حتما می‌دانید که اسکوتر، مکانیک این بازی، به صورت قهرمانانه‌ای خود را قسمت چهارم بازی قربانی کرد. این اتفاق برای طرفداران بازی بسیار غیرمنتظره بود زیرا وی یکی‌ از شخصیت‌های اصلی‌ مجموعه بازی‌های Borderlands به حساب می‌آمد. در جریان نمایشگاه پکس پرایم و در یک جلسه اجرای زنده بازی، میکی نیومن، یکی‌ از خالقین این سری در مورد اینکه قسمت بعدی Tales from the Borderlands چگونه بدون حضور این شخصیت به جلو می‌رود توضیحاتی داد. وی گفت با اینکه فکر می‌کند شخصیت الی یک انتخاب آشکار برا ایفای نقش اسکوتر است، شخصا دوست دارد که این نقش به گورتیز برسد. پس از گفتن این جمله، حاضرین در سالن وی را به شدت تشویق کردند.

با توجه به سخنان نیومن، ما باید منتظر حضور پررنگ‌تر گورتیز، ربات دوست داشتنی مجموعه در قسمت‌های بعدی بازی باشیم.

قسمت چهارم بازی Tales from the Borderlands که نامش Escape Plan Bravo است در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) برای پلتفرم‌های  مَک،رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ  ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، اندروید و iOS منتشر شد.

چندی پیش نیز اعلام شد که فیلمی که بر اساس این مجموعه در دست ساخت است، به احتمال زیاد درجه سنی بزرگسال را دریافت خواهد کرد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده