نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱

ولو بهترین راه ارتباط با بازی‌کنان Dota 2 را خود بازی می‌داند

پس از این که قرار بود ولو در تعطیلات هالووین سال ۲۰۱۳ رویدادی برای بازیکنان دوتا ۲ برگزار کند که بعدا بدون هیچ توضیحی لغو شد، این شرکت همواره به ضعف ارتباطی با کاربران محکوم می‌شود. حال مسوولین ولو اعتقاد دارند که بهترین روش ارتباط با کاربران از طریق خود بازی است. با جزییات مطلب همراه زومجی باشید.

اریک جانسون، از مسوولین ولو، در مصاحبه‌ای که اخیرا با PC Gamer انجام داده، اعلام کرده که این شرکت علاقه‌ای برای ارتباط بیش‌از حد با بازیکنان ندارد ولی با این حال به طرفداران دوتا ۲ وعده داده که منتظر اخبار خوبی در مورد این بازی باشند:

ما هنوز هم اعتقاد داریم که بهترین روش ارتباط با بازیکنان از طریق خود بازی است. شما می‌توانید تمام اقداماتی که ما برای بازی انجام دادیم را هنگام عرضه بروز‌رسانی ها بخوانید و همین امر به ما اجازه می‌دهد که چیز‌هایی را به بازی اضافه کنیم که انتظار آن را نداشتید و به این ترتیب طرفداران خود را سورپرایز کنیم. البته شاید خیلی افراد ما را به عدم ارتباط با کاربران محکوم کنند، ولی واقعیت امر این است که سیاست‌های ولو در مورد ارتباط با کاربران کمی متفاوت از سایر شرکت‌ها است. البته این مسئله به این معنی نیست که ما اهمیتی برای نظر کاربران قائل نیستیم، بلکه حتی اگر پاسخ مستقیمی به آنها داده نشود، تمام بازخورد‌هایی که از کاربران دریافت کنیم را در بروز‌رسانی های خود لحاظ خواهیم کرد.

ولو همچنین چندی پیش از بروز‌رسانی بزرگی برای بازی دوتا ۲ رونمایی کرد که Reborn نام دارد و گرافیک بازی را هم با موتور Source 2 بازسازی می‌کند. البته این بروزرسانی فعلا در حالت آزمایشی است و جانسون اعلام کرده که فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای نسخه کامل این بروز‌رسانی مشخص نیست ولی به زودی عرضه خواهد شد. همچنین مسابقات International 2015 این بازی هم مدتی قبل برگزار شد که با قهرمانی تیم Evil Geniuses به پایان رسید. نظر شما در مورد سیاست‌های ارتباطی ولو با کاربران چیست؟

منبع: VG247

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده