نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Guild Wars 2 را از امروز به صورت رایگان تجربه کنید

درجریان نمایشگاه PAX Prime 2015 در شهر سیاتل آمریکا، مایک اُبرایِن، مدیر استودیو آرِنانِت درخبری اعلام کرد از امروز علاقه‌مندان می‌توانند بازی Guild Wars 2 در سبک چندنفره کلان  را به‌صورت کاملا رایگان بازی کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیش از رایگان شدن Guild Wars 2، کسانی که این بازی را خریداری کردند، قرار بود به‌صورت خودکار به بسته الحاقی Heart Of Thrones که قرار است پاییز امسال منتشر شود دسترسی پیدا کنند. نسخه رایگان بازی شامل این بسته الحاقی نمی‌شود و بازیکنان تنها بازی اصلی را می‌توانند به‌صورت رایگان تجربه کنند.

ابراین در صحبت‌های خود گفته است آرنانت همچنان به مدل تجاری «خرید و بازی‌کردن مشتری‌ها» اعتقاد دارد، اما با عرضه بسته الحاقی برای این‌گونه بازی‌ها، به‌دلیل این‌که مردم نمی دانند باید چه چیزی را خریداری کنند، اوضاع کمی برای آن‌ها پیچیده و گیج‌کننده می‌شود. با این حال باید بدانید که فروشگاه بازی که از طریق آن می‌توانید الماس خریداری کنید (واحد پول بازی که از طریق آن می‌توانید آیتم خریداری کنید)، همچنان به‌صورت پولی باقی خواهد بود.

از آن‌جایی که سازندگان اطمینان دارند مردم بسته الحاقی Heart Of Thrones را خریداری خواهند کرد، آرنانت تصمیم گرفته بازی اصلی را به‌صورت رایگان دراختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

اکانت‌هایی که به‌صورت رایگان ساخته می‌شوند، با شخصیت‌ها و آیتم‌های کمتری کار خود را شروع خواهند کرد. اگر بازیکنان بسته الحاقی بازی را خریداری کنند، شخصیت‌ها و آیتم‌های آن‌ها مانند بازیکنانی که بازی اصلی را خریداری کردند تبدیل خواهد شد.

guild_wars_2_heart_of_thorns-9

 

کاربرانی که قصد دارند نسخه رایگان Guild Wars 2 را بازی کنند، نمی‌توانند به‌صورت مداوم در نقشه بازی با  هم‌تیمی‌های خود صحبت کنند. هر ۳۰ ثانیه یک‌ بار، این کاربران می‌توانند به انجام مکالمه‌ای کوتاه بپردازند. علاوه براین، مشخص شده کاربرانی که حساب آن‌ها به‌صورت رایگان ساخته شده، نمی‌توانند آیتم‌های خود را از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال کنند. حالت World vs World بازی هم برای این کاربران پس از رسیدن به سطح ۶۰ قابل‌بازی خواهد بود.

علاوه براین خبر، همچنین مشخص شده حالت «Raid» سرانجام به بازی Guild Wars 2 خواهد آمد. سازندگان می‌دانستند که بازیکنان از انجام این‌گونه چالش‌های سخت لذت می‌برند و به همین دلیل کار تولید این حالت را آغاز کردند. این حالت از تمام چیزهایی که تاکنون در بازی تجربه کردید چالش برانگیزتر خواهد بود. ابراین همچنین گفته است حالت Raid بازی به سیستم کاملا جدید «mastery« وابسته است.

در بازی Raid های خطی و ساده و مسابقاتی که از طریق رخدادهای داینامیک بازی تشکیل می شود وجود خواهد داشت و اولین Raid هم با بسته الحاقی Heart Of Thrones عرضه خواهد شد. براساس صحبت‌های سازندگان، این Raid سه بخش مختلف دارد، اما برای آشناکردن مخاطبان با این محتویات جدید، دو بخش دیگر آن در تاریخی دیگر منتشر خواهد شد.

guild_wars_2_heart_of_thorns

 

در آخرین اخبار مربوط به بازی Guild Wars 2، مشخص شده بازیکنانی که تا امروز به تجربه این بازی پرداختند، لباس Royal Guard را به‌عنوان یک هدیه از سوی سازندگان دریافت خواهند کرد.

بسته الحاقی Heart of Thorns ماموریت‌های داستانی جدیدی را در جنگل‌های مَگوما پیش روی شما قرار می‌دهد. در بخش داستانی این بسته با کمک همراهانی از دوران باستان، باید با سربازان قدرتمند موردرِمات مقابله کنید.کاربران با این بسته‌ی الحاقی می‌توانند از سلاح‌هایی که در بازی اصلی در حرفه‌ی آن‌ها قابل استفاده نبوده استفاده کنند. این خصوصیت شامل مهارت‌ها و مکانیک‌های منحصر به فرد بازی هم می‌شود. همچنین با افزوده شدن یک مهارت جدید با نام Revenant، می‌توانید از زره‌های سنگین و قدرت Mists استفاده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده