// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۴

عبور بازی Angry Birds 2 از ۱۰ میلیون بار دانلود

Angry Birds 2 این روزها شروع آتشینی را تجربه می‌کند. به گفته‌ی روویو، توسعه‌دهنده‌ی سری پرندگان خشمگین، شماره دوم این بازی اکنون و بعد از انتشار در روز هشتم مرداد ,موفق شده است تا از مرز ۱۰ میلیون بار دانلود برروی موبایل و تبلت عبور کند. با زومجی همراه باشید.

البته این موفقیت غیر قابل پیش‌بینی نبود شماره قبلی این بازی بعد از عرضه در سال ۲۰۰۹ تاکنون به رقم فوق‌العاده یک میلیارد بار دانلود رسیده است. Angry Birds 2 به صورت رایگان (free-to-play) عرضه شده در نتیجه این رقم بالا مورد انتظار همگان بود. البته هنوز روویو جزئیات بیشتری را در رابطه با میزان پول واقعی خرج شده توسط این ۱۰ میلیون بازیکنن به اشتراک نگذاشته است.

اگر بخواهیم از تفاوت‌های بازی نسبت به نسخه‌های قبلی بگوییم در Angry Birds 2 شما پرندگان خود را از بین کارت‌های برنده شده انتخاب می‌کنید در نتیجه در صورت استفاده از این کارت‌ها شما یک جان را از دست خواهید داد. در این هنگام شما دو انتخاب دارید یا صبر کردن برای پر شدن جان یا صرف پول واقعی برای شانس بیشتر در خریدها و برگرداندن جان‌ها. تغییر دیگر در محیط بازی پرندگان خشمگین ۲ به چشم می‌خورد. اکنون محیط‌ها از حالت ثابت به چند محیطی و منطقه متنوع در هر مرحله تبدیل شده است. شما با پیروزی در قسمت اول مرحله بدون خارج شدن از مرحله مربوط به قسمت بعدی می‌روید.

برای اطلاع از تمامی جزئیات و ویژگی‌های جدید ساخته‌ی روویو به شما پیشنهاد می‌کنم بررسی بازی را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده