نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

هدست هولولنز ابتدا در اختیار سازندگان و شرکت های معتبر قرار خواهد گرفت

هدست واقعیت افزوده هولولنز کمپانی مایکروسافت که محصول جدید این کمپانی محسوب می‌شود، قرار است با احتیاط در دسترس مردم قرار بگیرد. مایکروسافت اخیرا اعلام کرده برای انجام آزمایش‌های لازم، این هدست را ابتدا دراختیار سازندگان و شرکت‌های معتبر قرار می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت در گذشته با عجله برخی از محصولات جدید خود را منتشر کرد و همین مسئله، باعث ابراز انتقاد شدیدی نسبت به این کمپانی شد.

معرفی یک محصول جدید که شامل نوآوری‌های زیادی است ریسک بسیار زیادی را می‌طلبد. همان‌طور که در زمان رونمایی هولولنز مشاهده کردیم، عکس‌العمل مردم نسبت به این محصول بسیار مثبت بود و مایکروسافت دوست ندارد به هیچ‌وجه اشتباهات گذشته را تکرار کند و محصول خود را به خطر بیندازد.

به همین دلیل، این کمپانی قصد دارد هدست واقعیت افزوده خود را ابتدا دراختیار بازیسازان و شرکت‌های معتبر قرار دهد و پس از دریافت نظرات آن‌ها، نسخه کامل را برای مردم عرضه کند.

ساتیا نادِلا، مدیرعامل مایکروسافت در این رابطه می‌گوید:

قرار است ابتدا هولولنز را دراختیار سازندگان قرار دهیم و پس از آن شاهد گسترش این تکنولوژی باشیم. هولولنز یک سفر پنج ساله برای ما محسوب می‌شود. با انتشار ویندوز ۱۰، احتمالا تا سال آینده اولین نسخه از هولولنز را دراختیار سازندگان قرارد هیم.

یکی از چالش‌های اصلی مایکروسافت، گسترش فضای دید هولولنز است. با انتشار زود هنگام این محصول، این کمپانی می تواند نظرات سازندگان را دریافت و بهینه‌سازی‌های لازم را در آن ایجاد کند. البته مایکروسافت گفته است نسخه‌ای که دراختیار مردم قرار خواهد گرفت، باید از نظر وسعت دید، کیفیت و قیمت مناسب باشد.

نظر شما در رابطه با این اقدام مایکروسافت در راستای هرچه بهتر کردن هدست واقعیت افزوده هولولنز چیست؟

هدست‌ واقعیت افزوده مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ احتمالا اخبار زیادی را در رابطه با این تکنولوژی جدید خواهیم شنید.

منبع: Winbeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده