// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰

احتمال اضافه شده ماد «زامبی» به بخش چند نفره بازی Master Chief Collection

طبق اخبار منتشر شده به احتمال زیاد ماد جدید بخش چند نفره‌ی بازی Halo: The Master Chief Collection قرار است «Infection» (به معنای شیوع) نام داشته باشد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

استودیوی 343 اینداستریز اخیرا طی پستی در وبسایت ویپوینت اعلام کرده است که احتمالا طی چند هفته آینده  از ماد جدید بخش چند نفره‌ی بازی Master Chief Collection که مضمونی زامبی مانند دارد، اطلاعات بیشتری در اختیار طرفداران قرار خواهد داد.

تیم ما به کار خود برای ارائه بروزرسانی‌های بیشتر برای بخش چند نفره‌ی بازی ادامه خواهد داد و به احتمال زیاد طی هفته‌های آتی راجع به مسائلی مانند شیوع بیماری‌های خطرناک صحبت خواهیم کرد.

اولین بار استودیوی بانجی بود که در بازی Halo 3 که طی سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار آمد، از ماد Infection در بخش چند نفره رونمایی کرده و سپس از آن در بازی Halo: Reach نیز استفاده کرد. نحوه کارکرد این ماد بدین صورت است که یک نفر از بین بازیکنان نقش زامبی را بر عهده می‌گیرد و باید به شکار دیگر بازیکنان بپردازد، با کشتن هر بازیکن بیماری به او انتقال پیدا می‌کند. این روند آنقدر ادامه داده خواهد شد تا تمامی بازیکنان تبدیل به زامبی شوند و تنها یک نفر به عنوان برنده باقی بماند. استودیوی 343 نیز قبلا مشابه این ماد را در بازی Halo 4 تحت عنوان «Flood» نیز استفاده کرده بود.

halo master chief collection infection

به طور کلی این استودیو از زمان عرضه‌ی بازی Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ میلادی تا به الان سعی کرده تا با اضافه کردن مادهای مختلف، بخش چند نفره‌ی بازی را گسترش دهد. از آخرین بروزرسانی منتشر شده می‌توان به ماد «Action Sack» اشاره کرد که اوایل این ماه منتشر شد و بازیکنان به شدت از آن راضی هستند. استودیوی 343 درباره‌ی این ماد توضیح داد که:

از زمان عرضه تا به الان این ماد به طور مداوم خود را به سمت رتبه‌های اول با سرعتی فوق العاده سوق داده است. در هفته‌ای که گذشت تعداد بازیکنانی که سراغش رفتند از دیگر مادهای بخش چند نفره نیز بیشتر بود. به هر حال با توجه به این مسئله که اینگونه مادهای برجسته معمولا در اولین روزهای عرضه خود مقدار قابل توجه‌ای از بازیکنان را جذب خود می‌کنند، دیدن اینکه موفقیت این ماد ادامه پیدا کند آنچنان برای ما تعجب برانگیز نیست. ما امیدواریم که از هرج مرجِ بسیار پیچیده و اغلب نامفهومی که به شما ارائه می‌دهد لذت ببرید.

استودیوی 343 همچنین اعلام کرد که قصد دارد به زودی بروزرسانی جدیدی برای کل بازی عرضه کند اما اطلاعات بیشتری مبنی بر محتوای این بروزرسانی ارائه نداد.

ما به دقت تمامی بازخوردهای شما را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف مانند ویپوینت، تویتر، فیس بوک و ... را دنبال کرده و آیتم‌هایی که قصد داریم در بروزرسانی بعدی قرار دهیم را طبق بازخوردهای شما اولویت بندی می‌کنیم. با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این بروزرسانی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده