نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

داستان قسمت پنجم فیلم بورن از یونان تا لاس وگاس روایت می‌شود

کار فیلم‌برداری قسمت پنجم فیلم Bourne به زودی آغاز می‌شود. وب‌سایت بازفید، اخیرا مصاحبه‌ای با مت دیمون، بازیگر نقش جیسون بورن انجام داده که در این مصاحبه دیمون اطلاعاتی تازه‌ای از فیلم به طرفدارن داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مت دیمون هنرپیشه برنده اسکار، اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت بازفید داشت، اطلاعات جدیدی از داستان و مکان‌هایی که قسمت پنجم فیلم بورن در آن اتفاق می‌افتد به طرفداران داد. Bourne 5 که هنوز نامی‌ برایش انتخاب نشده است توسط پاول گرین‌گراس کارگردانی می‌شود و وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت، بر عهده گرین‌گراس، دیمون و کریستوفر رز است.

دیمون درباره داستان فیلم گفت:

نمی‌خواهم چیز زیادی از داستان فیلم را لو بدهم. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که داستان فیلم در اروپای دچار بحران اقتصادی و پسا اسنودن اتفاق می‌افتد. به نظر من همین دو مساله نشان می‌دهد که چقدر دنیا نسبت به قسمت قبلی‌ این مجموعه عوض شده است. در حال حاضر، بحث‌های بسیار زیادی در مورد جاسوسی، آزادی‌های مدنی و طبیعت دموکراسی‌ در دنیا جریان دارد.

پس از این سخنان، هنگامی که از دیمون در مورد مکان‌هایی که داستان فیلم در آن‌ اتفاق می‌افتد پرسیده شد، وی در پاسخ گفت:

ما فیلم را از یونان، جایی‌ که در آن دموکراسی زاده شده، شروع خواهیم کرد و داستان فیلم در شهر لاس وگاس به اتمام می‌رسد.

اطلاعات بسیار کمی‌ از داستان قسمت پنجم فیلم در دسترس است. تنها خبر تأیید شده در مورد فیلم این است که در این قسمت، آرون کراس (شخصیت اصلی‌ در فیلم چهارم بورن) که نقشش توسط جرمی رنر ایفا می‌شد، حضور ندارد. جولیا استایلز هم برای ایفای نقش نیکی پارسونز، مامور سابق سیا، به این مجموعه باز خواهد گشت. همچنین الیشیا ویکندر و تامی لی‌ جونز هم در این فیلم بازی خواهند کرد.

تهیه کنندگی فیلم بار دیگر بر عهده فرانک مارشال است و جفری وینر نیز وی را در این امر یاری خواهد کرد. گرین‌گراس، دیمون و گرگ گودمن هم از دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند.

قسمت پنجم بورن برای اکران در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده