نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

فیلم Borderlands احتمالا درجه بندی سنی بزرگسال را دریافت خواهد کرد

پس از معرفی رسمی فیلم سرزمین‌های مرزی، رندی پیچفورد، مدیر استودیو گیرباکس، از نحوه همکاری با لاینس‌گیت و جزییات رده بندی سنی این فیلم صحبت‌کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

پیچفورد در مورد ساخت فیلم Borderlands گفت:

استودیو فیلم سازی لاینس‌گیت برای ساخت فیلمی براساس بوردرلندز بسیار مشتاق بود و به همین دلیل ما ماموریت ساخت فیلم را به آنها محول کردیم و امیدوارم نتیجه این همکاری، اولین فیلم خوبی باشد که بر اساس بازی‌ها ساخته می‌شود. و با شناختی که از سری بوردرلندز داریم، به احتمال زیاد این فیلم درجه بندی سنی R را دریافت خواهد کرد. ( افراد زیر ۱۷ سال فقط با همراهی یک بزرگ‌تر می‌توانند این فیلم را تماشا کنند)

پیتر لوین، مدیر لاینس‌گیت هم اعلام کرده که این استودیو تمام سعی خود را برای وفادار ماندن به ماهیت داستانی و فضای بازی‌های بوردرلندز انجام خواهد داد و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را خواهند برد. وی همچنین دریافت مجوز ساخت فیلم بوردرلندز را یک هدیه گران‌قیمت از جانب گیر‌باکس دانست که سعی خواهند کرد به بهترین نحو از آن بهره ببرند. استودیو‌های گیرباکس و لاینس‌گیت هنوز در مورد بازیگران و عوامل این فیلم تصمیم نگرفتند ولی به احتمال زیاد طی روز‌های اخیر، خبر‌های بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد ساخت این فیلم چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق باشد یا سرنوشتی همانند فیلم هیتمن خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده