نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

تماشا کنید: بازی موبایل Walking Dead: Road to Survival عرضه شد

بازی Walking Dead: Road to Survival یک بازی رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است که بر اساس داستان‌های مصور سری مردگان متحرک ساخته شده است. برای مشاهده تریلر و جزییات بازی با زومجی همراه باشید.

این بازی در سبک نقش‌آفرینی است و شامل مراحل داستانی می‌شود که در این میان شخصیت‌های آشنای دنیای مردگان متحرک مثل: ریک و میکون هم حضور دارند که البته قابل بازی نیستند. در این بازی به دنبال بازماندگان خواهید گشت و با جمع‌آوری منابع مواضع دفاعی خود را در برابر زامبی ها تقویت خواهید کرد. همچنین می‌توانید به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید و با دوستانتان اتحاد تشکیل دهید. این بازی با همکاری استودیو‌های اسکاپلی و اسکای‌بوند تحت نظر رابرت کرکمن، خالق سری مردگان متحرک، ساخته شده است. کرکمن در مورد این بازی گفت:

با همکاری استودیوی اسکاپلی، سعی کردیم تا جزییات داستانی مردگان متحرک را وارد دنیای یک بازی موبایل کنیم که تمام ویژگی‌های داستان‌ها از جمله طراحی و فضاسازی خاص آن در این بازی لحاظ شده‌اند و من یقین دارم که طرفدارن داستان‌های مردگان متحرک از این بازی لذت خواهند برد.

دنیای مردگان: جاده‌ای برای بقا، در تمام گوشی‌های با سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا و iOS نسخه ۶ به بالا اجرا خواهد شد. همچنین قابلیت خرید درون بازی هم وجود دارد که قیمت آیتم‌های بازی بین ۴ تا ۱۳۶ دلار آمریکا متغیر است. در پایان می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

لینک دانلود بازی: نسخه اندروید | نسخه iOS

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده