نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

کتاب سقوط نیویورک برای بازی The Division معرفی شد

یوبی‌سافت، امروز از کتابی‌ به نام سقوط نیویورک برای بازی The Divison رونمایی کرد. کتاب که به نوعی‌ یک راهنمای زنده ماندن در دنیای بازی The Division است، هم اکنون برای پیش خرید توسط علاقمندان قرار داده شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یوبی‌سافت، سازنده بازی مورد انتظار The Divison، امروز از کتابی‌ با نام سقوط نیویورک رونمایی کرد. بنا به گفته یوبی‌سافت، این کتاب یک کتاب راهنما برای زنده ماندن در نیویورک پس از جمعه سیاهی است که داستان بازی در آن می‌گذرد.

وقایع کتاب، پیش از شروع داستان بازی The Division جریان دارد و سقوط نیویورک حاوی نکات بسیار مفیدی برای زنده ماندن در شهری است که هرج و مرج در آن بیداد می‌کند. همچنین در کتاب به شما یاد داده می‌شود که چگونه با وقایعی مانند فروپاشی اجتماعی‌ مقابله کنید. سقوط نیویورک همچنین شامل دست‌خط‌هایی از یک نجات یافته نیز خواهد بود.

The Division: New York Collapse نمایی از جلد کتاب سقوط نیویورک

بنا به گفته یوبی‌سافت، خواندن کتاب باعث می‌شود که شما بتوانید تعدادی از راز‌های بازی را کشف کنید. دوید پال‌فلت، مدیر عامل یوبی‌سافت درباره این کتاب گفت:

کتاب سقوط نیویورک نه تنها نکاتی‌ واقعی‌ و به درد بخور برای زنده ماندن به شما می‌دهد، بلکه این کتاب اطلاعات زیادی به همراه رازهای کلیدی از داستان بازی The Division را برای شما برملا می‌کند.

کتاب The Division: New York Collapse هم اکنون و با قیمت ۲۵ دلار برای پیش خرید قرار داده شده است.

بازی The Division نیز در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۶ (۱۸ اسفند ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده