نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی LawBreakers از خالق سری Gears of War

اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی LawBreakers، محصول جدید کلیف بلیزینسکی (خالق مجموعه Gears of War) و استودیو باس کی‌ منتشر شد. با دیدن این ویدیو علاوه بر گیم‌پلی، شما با تعدادی از شخصیت‌های بازی نیز آشنا می‌شوید. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

دیروز، کانال رسمی‌ یوتیوب بازی LawBreakers، با انتشار ویدیویی، اولین گیم‌پلی بازی را نشان داد. در این ویدیو شما می‌توانید تعدادی از میدان‌های مسابقه بازی به همراه تعدادی از شخصیت‌ها و قابلیت‌های آنها را مشاهده کنید.

یکی‌ از این شخصیت‌ها کیتسونه است. وی در کلاس قاتل قرار دارد و از سلاح‌های او می‌توان به دو چاقو و یک قلاب اشاره کرد. بریچر، شخصیت دیگری است که ما در این ویدیو می‌بینیم. کلاس او توپچی است و توسط جت‌پکی که در اختیار دارد می‌تواند در هوا به پرواز در بیاید. موریک از کلاس اسکیرمیشر، می‌تواند توسط پرش‌های بلند به نقاط دور دست، دسترسی‌ پیدا کند.

آخرین شخصیتی که ما در ویدیو مشاهده می‌کنیم، کرونوس از کلاس تایتان است. وی می‌تواند توسط موشک انداز خود، موجی از شوک ایجاد کرده و توسط آن‌ به دشمنان خود آسیب برساند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

LawBreakers، یک بازی تیراندازی است که داستان آن‌ در دنیایی علمی‌-تخیلی‌ می‌گذرد. در ماه آپریل و در جریان نمایشگاه Pax East، استودیو باس کی‌ اولین ویدیو LawBreakers از نسخه پیش از آلفای بازی را که توسط موتور آنریل 4 ساخته شده بود برای طرفداران به نمایش در آورد.

LawBreakers در زمانی‌ نامعلوم برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده