نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

نسخه آزمایشی CoD: Black Ops 3 برای تمام کاربران PC و ایکس باکس وان در دسترس است

اگر از کاربران دو پلتفرم پی‌سی و ایکس‌باکس وان هستید و هنوز به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 دسترسی پیدا نکردید، شانس در خانه شما آمده است، چرا که کمپانی اکتیویژن دقایقی پیش در خبری اعلام کرد این نسخه هم‌اکنون برای تمام کاربران این دو پلتفرم در دسترس است. با زومجی همراه باشید.

پس از اتمام نسخه آزمایشی بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 3 در کنسول پلی‌استیشن، طی روزهای اخیر این نسخه دراختیار بازیکنانی که قسمت جدید سری بازی‌های ندای وظیفه را در دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کردند در دسترس قرار گرفت.

مانند کنسول پلی‌استیشن 4، اکتیویژن برای راضی نگه‌داشتن تمام مخاطبان و علاقه‌مندان، امروز در خبری اعلام کرد این نسخه دراختیار تمامی دارندگان این دو پلتفرم قرار گرفته است. کاربران کنسول ایکس‌باکس وان که مشتاق تجربه نسخه آزمایشی بخش چندنفره هستند، باید دارای اکانت ایکس‌باکس لایو گلد باشند.

برای دسترسی به این نسخه در رایانه‌های شخصی خود به شبکه استیم و برای دانلود آن در کنسول ایکس‌باکس، به فروشگاه مایکروسافت در پلتفرم خود بروید.

از محتویات نسخه آزمایشی بلک آپس ۳ می‌توان به سه نقشه، هفت حالت بازی با نام‌های Team Deathmatch, Domination, Demolition, Kill Confirmed, Hardpoint, Capture the Flag و Search & Destroy و چندین سلاح و ابزار اشاره کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده