نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Headlander اثر جدید استودیو دابل فاین شما را در نقش آخرین انسان قرار می‌دهد

استودیو خلاق دابل‌فاین، سازنده بازی‌هایی مانند Broken Age و Grimm Fandango، اخیرا از بازی جدید خود با نام Headlander رونمایی کرده است. با زومجی و اولین تصاویر و اطلاعات از این بازی همراه باشید.

وقایع بازی در دهه ۷۰ میلادی اتفاق می‌افتد و اتمسفر  بازی هم تمی علمی-تخیلی دارد. بازی Headlander در سبک side-scrolling و اکشن ماجراجویی تولید شده و باری دیگر قرار است خلاقیت‌های دابل‌فاین را به بازیکنان نشان دهد.

انسان‌هایی ماقبل تاریخ، روزی تصمیم گرفتند مغز و افکار خود را به روبات‌ها انتقال دهند و با این کار برای همیشه در بدن آن‌ها زنده بمانند. در بازی Headlander، شما کنترل آخرین انسانی را در کره‌ی زمین دردست می‌گیرید که ذهن آن به بدن روبات‌ها انتقال نیافته است و هنوز از این موهبت گران‌بها بهره می‌برد.

به عنوان آخرین انسانی که هنوز مغز آن به روبات‌ها انتقال نیافته، وظیفه شما تحقیق و جست‌ و جو از گذشته خودتان است. با کلاه مخصوصی که بر سر شخصیت اصلی بازی قرار دارد، می‌توانید به ذهن روبات‌ها نفوذ و آن‌ها را کنترل کنید.

بازی Headlander در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و وظیفه انتشار این بازی را هم کمپانی اَدالت سوئیم (Adult Swim) برعهده خواهد داشت. درانتها می‌توانید اولین تصاویر منتشرشده از این بازی جالب را مشاهده و نظرات خود را در اولین نگاه در رابطه با این بازی با ما درمیان بگذارید:

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده