نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

اولین تصاویر از بسته الحاقی Battle of Jakku بازی Star Wars: Battlefront منتشر شد

کمپانی الکترونیک آرتز امروز با بروزرسانی وب‌سایت رسمی بازی Star Wars، اطلاعات و تصاویری را از بسته الحاقی Battle of Jakku بازی Star Wars: Battlefront که با فیلم موردانتظار Star Wars: The Force Awakens ارتباط مستقیم دارد منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کاربرانی که بازی Star Wars: Battlefront را پیش‌خرید کنند، در تاریخ ۱ دسامبر (دهم آذر) و بازیکنان عادی در تاریخ ۸ دسامبر (هفدهم آذر) این بسته الحاقی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

با تصاویری که درادامه مشاهده خواهید کرد، ظاهرا یک ستاره بسیار بزرگ در سطح زمین این بسته الحاقی که تمی صحرایی دارد سقوط کرده است.  وقایع این DLC پس از فیلم Return of the Jedi اتفاق خواهد افتاد و همان‌طور که از تصاویر پیداست، سربازان جمهوری و شورشی در اطراف این ستاره سقوط کرده درحال مبارزه با یکدیگر هستند.

Star Wars Battlefront (1)

 

استودیو دایس تایید کرده بازیکنان در بسته الحاقی Battle of Jakku، هم در سطح زمین و هم در آسمان‌ها، با دشمنان خود به مبارزه خواهند پرداخت.

اَنتون گِرَندِرت، طراح مفهومی بازی Star Wars: Battlefront در رابطه با این بسته الحاقی می‌گوید:

باوجود سقوط ستاره‌ای بسیار بزرگ، نبردی حماسی میان سربازان شجاع شورشی و حکومتی شکل خواهد گرفت.

با این بسته الحاقی، دوست داشتیم تمام محدوده شما را نبردی بزرگ در بر بگیرد. ستاره دِبریس از آسمان به سطح زمین سقوط کرده است و داستان نبردی که در آسمان‌ها جریان دارد را تعریف می‌کند. در سطح زمین می‌توانید سربازان و در آسمان X-wing ها را مشاهده کنید که تمام آن‌ها، نقشی بزرگ در این نبرد خواهند داشت.

Star Wars Battlefront (2)

 

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در اخبار مربوط به این بازی، روز گذشته همچنین مطلع شدیم باندل Star Wars: Battlefront برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد.

شما همچنین می‌توانید تریلر بازی Star Wars: Battlefront در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده