نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

با Universe Sandbox 2 کهکشان بسازید و تخریب کنید!

آیا هرگز تمایل داشته‌اید که کهکشانی منحصر به فرد بسازید؟ یا با کوبیدن سیاره‌ها به هم دیگر کهکشان را تخریب کنید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است با ادامه مطلب همراه زومجی باشید تا با بازی Universe Sandbox 2 آشنا شویم.

این بازی که از امروز بر روی استیم به قیمت ۲۵ دلار موجود است، یک دنیای سندباکس و بدون محدودیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تصورات خود را در آن پیاده کنید. برای مثال می‌توانید یک سیاره زمین دیگر بسازید و سپس با به هم زدن ۲ سیاره زمین موجود شاهد انفجار هر دو باشید و از شاهکار خود لذت ببرید!

البته لازم به ذکر است که در این بازی هیچ هدف و یا مرحله‌ای وجود ندارد و اگر به ساخت و ساز و سپس تخریب سیاره‌های مختلف علاقه مند نباشید بهتر است سمت این بازی نروید. البته ممکن است این ذهنیت برای عده‌ای ایجاد شود که ساخت و تخریب سیاره‌ها فقط برای مدت محدودی لذت بخش خواهد بود و پس از آن بازی یکنواخت می‌شود. خوشبختانه سازندگان بازی هم با این دسته افراد هم عقیده بوده‌اند و قابلیت‌های جالبی به بازی اضافه کرده‌اند که آن را از یکنواختی خارج می‌کند. برای مثال می‌توانید میزان جاذبه سیاره‌های مختلف را تنظیم کنید، با اضافه کردن اکسیژن به مریخ باعث تغییر ماهیت این سیاره شد، با اضافه کردن حجم به یک ستاره آن را تبدیل به سوپر‌نوا (پر جرم‌ترین ستاره‌های عالم) کنید و یا خشونت به خرج داده و با ایجاد یک چاله فضایی کل کهشکان را نابود کنید! Universe Sandbox 2 شاید نتواند به یک بازی اعتیاد آور تبدیل شود ولی امتحان کردن امکانات مختلف بازی در کنار فیزیک واقع‌گرایانه آن می‌تواند حداقل برای مدت محدودی بسیار سرگرم کننده باشد. در پایان می‌توانید تریلری از بازی را مشاهده کنید که برخی امکانات آن را نشان می‌دهد.

| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده