نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

مایکروسافت دسترسی کاربرانش به سرویس‌های آزمایشی را محدود‌تر می‌کند

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده است که تعداد کاربرانی که سرویس‌های این شرکت را قبل از انتشار آزمایش می‌کنند به حد مطلوب رسیده است و دیگر کم‌تر از افراد جدید دعوت خواهد کرد. با ادامه مطلب همراه زومجی باشید.

نتیجه این عمل مایکروسافت سخت‌تر شدن ورود به جمع آزمایش‌کنندگان سرویس‌های این شرکت خواهد بود. یکی از کارکنان مایکروسافت اعلام کرد:

به دلیل استقبال بی‌نظیر طرفداران ظرفیت تعداد کاربران سرویس‌های آزمایشی در حال تکمیل شدن است. به همین دلیل ما تعداد کاربر جدید کم تری را قبول خواهیم کرد. با این حال از تمام افرادی که برای شرکت در سرویس‌های پیش‌نمایشی و آزمایشی ابراز علاقه می‌کنند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در آینده سرویس‌های جدید‌تری معرفی کنیم.

یکی از آخرین قابلیت‌های آزمایشی ایکس‌باکس وان امکان بهره‌مندی زود‌هنگام از بروز‌رسانی‌های Firmware بر روی این کنسول بود و همچنین با معرفی قابلیت پشتیبانی از بازی‌های قدیمی (Backward Compatibility) تعدادی از کاربران قادر بودند تا زودتر از بقیه بازی‌های ایکس‌باکس 360 را روی کنسول خود بازی کنند. همچنین مایکروسافت وعده انتشار آزمایشی ویندوز 10 را هم بر روی ایکس‌باکس وان داده است که این قابلیت هم ابتدا توسط کاربران محدود امتحان خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده