// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۲

زمان برگزاری کنفرانس خبری سونی برای نمایشگاه Tokyo Game Show مشخص شد

کمپانی سونی امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کنفرانس خبری سالانه خود برای نمایشگاه Tokyo Games Show را در تاریخ بیست و چهارم شهریورماه سال جاری ساعت یازده و نیم صبح به وقت تهران برگزار خواهد کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

شما می‌توانید مانند همیشه کنفرانس سونی را به صورت زنده از وب‌سایت ژاپنی پلی‌استیشن و وب‌سایت‌های مشابه مشاهده کنید. تیم زومجی نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا پوششی کامل از این کنفرانس داشته باشد.

خود نمایشگاه نیز قرار است از تاریخ بیست و ششم شهریور ماه تا بیست و نهم همان ماه برگزار شود.

اگرچه خود سونی مبنی بر اینکه قصد دارد در طی کنفرانس از چه بازی‌هایی رونمایی کند اطلاعات خاصی در اختیار علاقه مندان قرار نداده است اما طرفداران بسیار زیادی پیش بینی کرده‌اند که این کمپانی بالاخره طی کنفرانس امسال خود از نسخه‌ی جدید بازی Gravity Rush رونمایی خواهد کرد. شوهی یوشیدا رئیس کل استودیوهای سونی چندی پیش طی نمایشگاه E3 امسال در مصاحبه‌ای با تاکید بر اینکه نسخه‌ی جدید در دست ساخت بوده توضیح داد که تیم سازنده منتظر زمان مناسبی برای اعلام خبر رونمایی است.

از طرفی دیگر نیز کمپانی مایکروسافت چند ماه پیش در گفتگویی با رسانه‌های ژاپنی تایید کرد که امسال قصد ندارد به صورت رسمی در نمایشگاه Tokyo Games Show حضور داشته باشد. این در حالیست که سال گذشته ردموندی‌ها حضور پر رنگی در ژاپن داشتند. ماسایوکی اینوئه مدیر ارشد بخش بازاریابی مایکروسافت در ژاپن طی بیانیه‌ای توضیح داد که:

امسال کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه Tokyo Game Show حضور فعالی نخواهد داشت اما تیم ما درحال آماده سازی در زمینه‌های مختلفی است تا اخبار جدید را به گوش طرفداران و رسانه‌ها برساند. ما در سریع‌ترین زمان ممکن شما را در جریان برنامه‌های خود خواهیم گذاشت.

XBOX-One-logo

کنسول ایکس‌باکس وان از زمان عرضه‌ی خود طی ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی تا به امروز به شدت درحال تقلا بوده تا بتواند به آمار فروش قابل قبولی دست یابد، اگرچه آن‌ها تا به الان نتوانستند به این مهم دست یابند اما مایکروسافت اعلام کرده که امیدوار است با گوش دادن به نظرات و پیشنهادات طرفداران و گذشت زمان آمار فروش خود را در این منطقه بهبود ببخشد. فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس پیش از این چندین بار در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده است که مردم کشور ژاپن بسیار نسبت به بازی‌های رایانه‌ای علاقه شدیدی دارند و این برای مایکروسافت بسیار مهم و کلیدی است که پشتیبانی خود در آن منطقه را ادامه دهد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده