نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵

در بازی Halo 5: Guardians هم مسترچیف کلاه خود را برنخواهد داشت

اگرچه از هویت ناشناخته مسترچیف در مجموعه بازی‌های Halo به عنوان یک عنصر برای هیجان‌انگیز کردن بازی استفاده می‌شود، اما در این بین طرفدارانی هم وجود دارند که علاقه زیادی به رونمایی از این هویت و برداشتن کلاه مسترچیف هستند. با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با تیم لانگو، مدیر نوآوری بازی Halo 5: Guardians انجام شده، وی گفته است در این بازی هم مستچریف کلاه خود را برنخواهد داشت و به همین دلیل باری دیگر شاهد صورت واقعی این شخصیت نخواهیم بود:

نمی‌دانم که آیا می‌توانم در این رابطه صحبت کنم یا خیر، اما باید به شما بگویم که مسترچیف در بازی Halo 5: Guardians هم کلاه خود را برنخواهد داشت.

از زمان عرضه بازی Halo: Combat Evolved و معرفی سرباز محبوب اسپارتان ۱۱۷، هنوز شاهد فاش شدن هویت این شخصیت و مشاهده چهره‌ی وی نبودیم. اگرچه برخی‌ها امید داشتند که در بازی هیلو ۵ این اتفاق سرانجام رخ دهد، اما همان‌طور که مشاهده کردید استودیو ۳۴۳ اینداستریِز هیچ تمایلی برای فاش کردن هویت مسترچیف ندارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید هویت مسترچیف همچنان به عنوان یک راز باقی بماند؟

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اخبار مربوط به این بازی در جریان کنفرانس مایکروسافت را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید Halo 5: Guardians در گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده